Entry terbaru

Aku Benci Orang Kaki Bodek, Kaki Kipas, Kaki Mengampu & Batu Api!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Entri kali merupakan Segmen Luahan rasa penulis..kahkahkah..
aku just nak luahkan rasa tak puas hati aku tapi malas nak kecoh2, so..blog aku ini jadi mangsanya.
seriously aku memang betul2 tak paham kenapa orang macam ni boleh terbentuk. Adakah persekitarannya?
adakah sebab tidak beriman? Adakah sebab suka2?






Kalau nak difikirkan memang banyak..lantak lah sebab apa2 pun, yang penting orang itu tidak ada hak untuk memburukkan orang lain dan jadi batu api!!! hey! aku tak kesah lah kau nk ampu siapa pun. Tapi please lah jangan mengapi-apikan orang..ye!! kau lah yang terbaik, kau lah paling rajin so what?


aku rasa orang macam ni terseksa bila tengok orang lain aman dan bahagia..hatinya busuk dan kotor.



Kaki Bodek

Sikap yang tak molek
jangan di kelek
nanti diri tergolek
bila orang sudah celik
jangan pelik
mereka jadi serik
kena main dengan pembodek
dendam menaik
mengundang sengketa jelek
silap-silap mata kena korek
muka jadi robek.





tiada maaf bagi mu..nyah kau dari sini!!



0 Comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...