Entry terbaru

15 Makanan dilarang dijual di kantin sekolah!


Wow! Kerajaan Malaysia telah mengambil tindakan agresif dengan mengharam makanan2 ringan ni dijual di kantin sekolah.. ini merupakan satu tindakan yang bagus dan harus dipuji.. kesian kt budak2 sekolah lepas ni susah nk beli makanan2 tu..tapi percaya lah, langkah keluar je pintu sekolah, pak cik dan mak cik jual kopok sudah menunggu hehe.. teringat zaman sekolah dulu2..balik sekolah tu pun masih shopping makanan ringan tau sementara tunggu bas datang.. dalam kelas before balik tamat kelas dah pikir apa nak beli hehe..siap buat bajet tu haha..

0 Comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...