Entry terbaru

Tips untuk Blogger

Hi semua! entry kali ni iMBobo nk cerita sikit, tadi iMBobo g jalan2 eh tapi dalam alam maya hehe blogwalking.. ada lah jumpa byk blog yg entrynya best utk dibaca dan ada video utk ditonton..


tapi malangnya...


tuan punya blog letak automatic music kt blog die..pening juga iMBobo tadi..rasa tension pun ada..nk off music tu xboleh sbb xde butang pause plak..so iMBobo terus melangkah eh pangkah keluar dari blog tu..


nasihat iMBobo, sila lah letak butang pause ye..kalau x rugi je, entry best2 tapi blogger lain mcm iMBobo xdapat nk menikmatinya hehe..


ok roger! :)

5 Comments
Tweets
Comments

5 Comments:

  1. betul2.. runsing lah ada lagu2 nih sebenarnya..hmm

    ReplyDelete
  2. lagu is fine IF AND ONLY IF easy listening.ni bukak tab byk2..then die letakknya lagu head banging! hehe.butang pause pulak idaknya ada.hehe.
    -tasyriq

    ReplyDelete
  3. Betul tu.. camna kita nak dengar muzik dengan suara di video serentak.. Terlebih sudah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...