Entry terbaru

Keadaan bayi yang dicampak dari tingkat 5 pangsapuri Sentul Utara : 1 Jun 2011




Sangat sedih tatkala melihat gambar ini.. sayu hati mengenangkan bayi yang tidak tahu apa-apa tentang dunia dalam keadaan begini setelah dicampak individu yang belum dikenal pasti, ini kes ini merupakan pembuangan bayi paling kejam di Malaysia. Selalunya bayi dijumpai di tempat2 sampah, sungai dan laut.. Namun berbeza dengan yang ini. iMBobo doakan kesejahteraan bayi ini dan umat Islam supaya kejadian seperti ini tidak berlaku kembali..

9 Comments
Tweets
Comments

9 Comments:

  1. Kejamnya, berganda-ganda dosa dilakukan.

    ReplyDelete
  2. Ya Allah. kesiannya baby ni.. kenapalah mak dia buang dia.

    ReplyDelete
  3. Ya Allah, tak tau nak cakap apa dah!!! Kucing pun aku tak sanggup nak campak dari tkt.5...ini kan pula bayi....

    ReplyDelete
  4. Ya Allah, sampai macam ni sekali tahap kejahilan individu yg buat ni, sedih sangat tengok. Dunia sekarang ni memang kejam :(

    ReplyDelete
  5. Astagfirullahalazim..
    kejam! takde hati perut ke ni?
    binatang pun sayang anak tau..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...