Entry terbaru

Alamak aku telah terkantoi...


Nak gelak panjang sikit, HAHAHAHAHAHAHAHHAHA.. sebenarnya aku ada follow blog sorang awek ni, saja je follow blog die..dan aku tak letak link pun hehe..tapi dia tahu lah aku dah follow blog die...cuma dia xdapat jumpa blog aku..tapi aritu aku tak perasan yang aku ada komen kt entry dia..haha memang kantoi lah, dgn mudah dia jumpa blog aku ni ha!..

Ehhhh jap, korang jgn salah paham, aku bukan stalk dia, saja je follow tak letak link..lagi pun awek yg aku maksudkan ialah kakak aku(dah anggap mcm kakak) kahkahkah..aku mula perasan bila aku blogwalking tadi..tak perasan itu blog dia rupanya..haha.. macam2 lah aku ni..


16 Comments
Tweets
Comments

16 Comments:

  1. hehehe... ape la.. segan ke kantoi?

    ReplyDelete
  2. Anda perlu blajar lebih lg utk menstalk.. Hahahahha~ Kan da kantoi!

    ReplyDelete
  3. KB: rasa diri xhebat mcm siLiyana Zahim ni hehe...
    Liyana: mungkin perlu berguru dgn kamu kot! haha

    ReplyDelete
  4. aha..ade2 je ea..tak profesional:D

    ReplyDelete
  5. hhehheeh...blog kb ka tue...

    ReplyDelete
  6. eh xla...blog yg lain..salah satu dlm bloglist iMBobo :)

    ReplyDelete
  7. nak follow jugak!! hehehe jk..

    ReplyDelete
  8. razil: boleh follow je! hehe

    ReplyDelete
  9. adoyai....tgelak den..
    ni mmg btul2 trkantoi da ni..

    small mistake leh kantoi kn kmu..huhu...
    next time cube lg ea..hehe

    ReplyDelete
  10. sye budak baru belajar :) thanks komen sini! :)

    ReplyDelete
  11. kamo ni kelaka lah ..

    haha ..

    ReplyDelete
  12. hehe,lain kali jadi silent reader la selamat.,^^

    -alahai~

    ReplyDelete
  13. cik yana: haha yeke..:)

    ReplyDelete
  14. memang kantoi IMbobo.. sib baik awek tu cool kan kan..

    ReplyDelete
  15. @razlin hahahahaha yelah kot...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...