Entry terbaru

Ella nak keluar makan dengan aku




eh! tertinggal tanda "?" pula kat tajuk entry tu hehe.. tadi dengar dia nyanyi, pergh suara memang sedap! manja jeee.. :) agak2 dia sudi ke nak keluar makan dgn aku?haha berangan jelah..kak Ella kalau baca ni komen2 lah ye..inbox kat Facebook pun takpe..cewah!! perasan giler aku! :)

Soalan! : Bila nak kahwin kak ella oi! cepat lah sikit hehe..

17 Comments
Tweets
Comments

17 Comments:

  1. huwaaaa ingat betul2..ye2 arr je la bobo..hehehe ape2 pun selamat berblogging yer =)

    ReplyDelete
  2. haha..elehh... kak ela mmang cun kan even pakai braces.. :)

    ReplyDelete
  3. ahaha kna wat confession kt ella..

    ReplyDelete
  4. hahahah.. ngatkan betul imbobo nak kuar ngan ella... huhu.. suara dia memang manja... dia ada nyanyi satu lagu untuk saya.. cuba teka lagu apa??? hahahah...

    ReplyDelete
  5. jodoh tak boley dipaksa...kehkehkeh

    ReplyDelete
  6. Apa kata iM usha sungguh2, mana tau ada jeki... sekarang mende ni kan dah jadi trend.. hehe

    ReplyDelete
  7. kak ella tgh tnggu org cam bobo kowt?hehe B-)

    ReplyDelete
  8. ellaaa!!!!!!!!bobo cinta pada mu...hihihihi..boleh tak camtu?

    ReplyDelete
  9. kak ella tunggu IM laa tu kot :P

    ReplyDelete
  10. NurFahz: you too! :)

    Cik Yana: mestilah cun hehe

    saiazuan: haha tunggu jumpa dulu la :)

    PB: lagu Permata Biru kan?hehehe

    CZ: die tgu sye kot HAHAHAHA

    Mie: nak try ni, tp taktahu nak mulakan dr mana hahaha

    bez amin: seee! hehehe beul kan..

    AWM: uish! marah bf die nnt!! :p

    QT: hehe sikit2 je...

    peachippo: yekot..hihi perasannye sye kan..:)

    ReplyDelete
  11. tak apalah, kalau Ella tak sudi, kakak sudi apa kih...kih

    ReplyDelete
  12. baru kelmarin dengar lagu dia kat radio.. besh macam selalu :D

    ReplyDelete
  13. bukan kakak ella la . makcik ella . huahua

    ReplyDelete
  14. mmg cun kak ella. Awk pown cun jugak coz letak Yana lam list VIP... toceh2.. :p xoxoxo

    ReplyDelete
  15. jgn terlalu berharap sgt im... hahahhahahhahaaa *gelak guling2*

    ReplyDelete
  16. kak yatie: hehe belanja?ok set!

    CPT: haha..xbaik tauuu!! :p

    yana: hehe welcome! rajin2 komen sini :)

    KB: hahaha gelak sakan kb ye..im harap sgt die nk hahahahhaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...