Entry terbaru

Gambar Perkahwinan Farah AF2

Alhamdulillah, selesai sudah majlis pernikahan Farah & Johan pada jam 4.30 petang tadi (15 Julai 2011)
Dengan sekali lafaz je Farah telah sah bergelar isteri dengan mas kahwin sebanyak RM2500 serta wang hantaran bernilai RM25185. wOoW! 


7 berbalas 9 dulang hantaran merangkumi barang-barang seperti Jam tangan Oris, sehelai baju Armani Exchange, sebijik kek dan tali pinggang Gucci untuk Johan manakala Farah pula menerima senaskah al-Quran, sebuah iPad, seutas beg tangan Gucci dan satu set perfume Chloe. Bestnye kan?




Alamak hai, den pun nak! haha...bila dah kahwin nanti lah kan! Happynya muka Puan Farah kita tu bila dicium suami.. Bawa2 bersabar ye..malam nanti ada masa lagi! hehe..


iMBobo doakan yang terbaik buat kedua2nya semoga bahagia berkongsi hidup selama-lamanya...
Lepas ni nak tengok gambar anak pula tau!! :)

Sumber: Ohbulan



5 Comments
Tweets
Comments

5 Comments:

  1. wahh bahagianya tgk pasangan tu hee :)
    semoga kekal hgga ke akhir hayat. Amin.

    ReplyDelete
  2. Mekap die cool.. Tak tebal.. Natural beauty~~

    ReplyDelete
  3. lawa..sweet!btw, hantaran dy best laa...huhuhu

    ReplyDelete
  4. kahwin tu mmg indah. yg plg pnting, adnya toleransi. br bhgia hdup

    ReplyDelete
  5. waa...kak farah..lawanya..
    kalau x...dpt tgk kak farah khwin hr ni.
    thanks to mak kak farah jemput kami sekeluarga..tp
    maaf x dpt p..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...