Entry terbaru

Keputusan kes pembunuhan Juliana 2 tahun lepas..



Tersentak dan pilu hati aku membaca sebuah blog kepunyaan rakan mangsa.. Korang ingat lagi tak pembunuhan seorang perempuan 2 tahun lepas? korang nak tahu cerita sebenar?siapa pemangsa dan apa pemangsa tu dah lakukan pada si mati?

6 Comments
Tweets
Comments

6 Comments:

  1. dah bacer gak entri tuh...moral of da story: kawan pon xleh percayer sgt kan skrg...bukan apa..kena hati2 jugaklah...ishhh~

    ReplyDelete
  2. x tau kes ni..tapi sedih la.. gak :(

    ReplyDelete
  3. kejap je 2 tahun.. rasa mcm baru je kar berita tue... Semoga roh arwah di cucuri rahmat. Aminn

    ReplyDelete
  4. yang lakukan jenayah terima hukuman setimpal dengan perbuatanya,

    ReplyDelete
  5. cerita ni mngkin dah lame..tapi ade sape2 tak cerita dari blog kawan dia tu? dia dah privecy la...baru ingat nak share cerita ni balik.. :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...