Entry terbaru

Lelaki VS Perempuan


OK, Segmen Umar Faruq ni memerlukan aku untuk menulis tentang kelebihan yg kebiasaanya ada pada lelaki, dan aku pula tidak akan menyentuh tentang kelebihan dan kelemahan perempuan..(kelebihan lelaki je!) 

Yelah, kang salah cakap mampos aku kena hentam dengan blogger berjantinakan perempuan haha..

Nak cerita pasal kelebihan lelaki ni, x semua lelaki mempunyai kelebihan yang sama, setiap org ada kelebihan dan kelemahan, jadi oleh sebab itu lain orang lain cara.. lelaki pada pendapat aku, dari segi kewangan, mereka agak bagus sebab rajin cari duit kalau tak, macam mana nak bagi nafkah kan?itu kelebihan, tetapi tak dinafikan agak boros berbelanja haha... lagi dalam kerjaya, lelaki biasanya memegang jawatan tinggi2 (banyak faktor sebenarnya) bagi pendapat aku, lelaki lebih kuat dari segi emosi dan handal tangani stress tapi tak semua lelaki sekarang mcmtu..sebab zaman sekarang ada lelaki separuh masak,so dorg lebih cepat stress!! 

Dalam percintaan pula, lelaki semestinya lebih romantik, bagi aku dan diri aku sendiri aku cuba sedaya upaya untuk membuat pasangan gembira.. sayang tu kena tunjuk, kalau tak bye bye lah jawabnya haha.. tapi perempuan pun ada gak yg macam ni ehem... siapa?cuba angkat tangan?haha... 

itu je setakat ni, kalau ada segmen part 2, aku akan huraikan dengan lebih dalam! mungkin disertakan dengan contoh! hahahahaha...

6 Comments
Tweets
Comments

6 Comments:

  1. setiap anugerahNya ada kelebihan masing2.. setiap dari kejadaian ada hikmahye.. jom bace ila punye lak..

    http://vanillasynus.blogspot.com/2011/07/lelaki-vs-perempuan-by-cikgu-umar.html

    ReplyDelete
  2. ahah...kaum hawa dtg ni...btol2...lelaki mmg boleh diharapkan dr segi kewangan...sgup bersusa utk gembirakan sesorg, esp kalau da sayang...

    http://siniijabising.blogspot.com/2011/07/lelaki-vs-perempuan.html

    ReplyDelete
  3. hello there . ame singgah dari segmen Lelaki VS Perempuan anjuran blog Umar Faruq . :)

    good luck ya . and have a great day ahead ya . :)

    keep on blogging ya ! :D

    ReplyDelete
  4. masing2 punyai keistimewaan tersendiri...that's why lelaki & perempuan saling memerlukan antara satu sama lain...:)

    ReplyDelete
  5. chakkk.. hahah.. biase lar kan.. lelaki ke perempuan ke.. tak boleh nak tahu siapa yang lebih.. siapa yang kurang.. Sebab Allah cipta sama adil.. Tak kira lar lelaki ke perempuan ke.. Lelaki ngan perempuan memang dicipta untuk saling melengkapi.. ^_^

    shera pun ade join segmen ni au.. kalau nak tengok kat sini au..

    http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/2011/07/segmen-lelaki-vs-perempuan.html

    ReplyDelete
  6. thanks semua sbb beri komen :) ni nk g terjah blog korang plak nih..tgu den dtg! haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...