Entry terbaru

Liverpool vs Malaysia hari ini..


Salam semua, selamat pagi...semoga sentiasa ceria hendaknya..apa menarik hari ini?hehe apa lagi kalau bukan perlawanan Malaysia vs Liverpool!! .. Rabu lepas aku tunggu depan tv sampai kul 9pm sebab dok tunggu bila lah game Malaysia vs Asernal nii..tapi hampeh!! sampai ke sudah tak tunjuk! aku masuk bilik, buka laptop then tengok Live Streaming yang sangkut2 menyakitkan hati dan mata..habis je half time aku tertido..masa tu Malaysia dah kena 2-0..

Tetapi, hari ini aku tidak perlu bertahan dari sakit mata dan hati sebab hari ini aku tengok LIVE dekat stadium! HAHA.. eh, kan dah bagitahu hari tu..hehe siapa nak ikut?jom! tapi tiket dah beli ke?hehe..so, kjap lg aku akan naik komuter ke sana sebab kerajaan kan seru supaya kita menggunakan pengangkutan awam? 

Siapa tak excited weh! favourite team dtg Malaysia tu.. Pertama kali pula tu team The Reds tu dtg sini sejak ditubuhkan pada tahu 1982. Hari ini Malaysia akan menyarung jersi biru manakala Liverpool memakai jersi merah mereka. Nampaknya Joe Cole dah tak sabar nak bermain menentang Malaysia. Tapi risau gak, Shahrul Idlan dan Aidil Zafuan injured! Malaysia perlu bekerja keras petang ini. Okaylah! Jumpa di stadium Bukit Jalil kul 5.45ptg kay?hehe

p/s: aku pakai jersi Malaysia petang ni tanda sokongan kepada tanah air tercinta!!

KEPUTUSAN
LIVERPOOL 6  - 3 MALAYSIA




4 Comments
Tweets
Comments

4 Comments:

  1. bestnya liverpool! saya minat MU. heheheh

    ReplyDelete
  2. MU?? ermmm errr,,hehehe MU tak dtg Malaysia hehe

    ReplyDelete
  3. ala bila dia nak datang. hakhak

    eh3. lupa nak gtau. harga domo tu rm30++ kot. kecik tapi mahal =,= waaa. nasib baik dapat hadiah je :P

    ReplyDelete
  4. heehehe...agaknyer bape la ek

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...