Entry terbaru

Saman Lisdawati vs Nadia Mustafar


Mahkamah Sesyen di sini semalam mengarahkan pelakon Lisdawati supaya menarik balik saman fitnah terhadap aktres Nadia Mustafar kerana tuntutan itu didapati melebihi bidang kuasa mahkamah.
Keputusan itu dibuat oleh Hakim Yong Sazali ketika pengurusan kes saman itu dengan kehadiran peguam plaintif, Lisdawati, daripada firma guaman Tetuan Karpal Singh & Co. dan peguam Siti Noor Julaini Mohd. Shahar bagi pihak Nadia yang dinamakan sebagai defendan.
Dalam writ saman yang difailkan pada 21 April tahun lalu, Lisdawati atau nama sebenarnya Nisdawati Nazaruddin, 33, menamakan Siti Naziyah Sheikh Mustafar, 35, atau lebih dikenali sebagai Nadia Mustapha sebagai defendan.
Mengikut pernyataan tuntutan, plaintif mendakwa pada sekitar Januari 2005, defendan dengan niat jahat memberi wawancara yang didakwa memfitnah dirinya kepada wartawan sebuah majalah hiburan bernama Hanif Abdul Ghani.
Wawancara tersebut disiarkan dalam majalah Media Hiburan bertarikh 8 hingga 14 Januari 2005.


Sumber: Murai

5 Comments
Tweets
Comments

5 Comments:

  1. saman menyaman pulak da

    ReplyDelete
  2. lahaiii tak abes lagi ke kess ni?

    ReplyDelete
  3. freaky: artis nk cpt kaya kot hee~
    sweetsyaza: timbul balik dah ni..mahkamah suruh tarik balik saman tu..si Nadia ni pula baru nak bersuara..

    ReplyDelete
  4. tak habis2 lagi diorang ni..haihhh..

    ReplyDelete
  5. AWM: dorg xde job kot,tu yg cari job hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...