Entry terbaru

Suami mati, Isteri keguguran kemudian hilang ingatan..


Hi uolls!! i baru lepas tengok cerita Nur Kasih The Movie.. Haritu i tak berkesempatan nak tengok kat wayang, so download jelah kan.. Orang lain mesti dah berkurun review cite ni tapi aku baru nak review..haha.. Citer ni mula aku play dan tengok sambil makan maggi, nampak macam boring gile je kat padang pasir tapi lepas tu jalan cerita dia dah makin menarik, dia banyak lompat2 scene konon flashback lah tu, kalau korang terlepas satu scene memang korang tak paham dan akan kata cerita ni tak best.. Sedih gak cite ni, berair mata aku tengok cerita ni! Sinopsis die korang boleh menggunakan khidmat encik google ye.. secara ringkas dan padat cerita tentang kisah cinta Nur Aminah pada Adam..Tiz memang cantik giler tak boleh dinafikan hehe..comel lah die pakai tudung dalam cite ni.. Dari 5 bintang aku bagi 4! :)

p/s: mata aku berair sebab aku makan maggi kari ye! hahahaha!

5 Comments
Tweets
Comments

5 Comments:

  1. ececeh ya ker mata berair sebab meggi kari.. kesian meggi kari tu dipersalahkan... huhuhuhu..
    x tgk lagi la.. nak download gak lah... huhu..:)

    ReplyDelete
  2. ye ke sebab makan maggi kari??haha..tengok nur kasih pon nanges..:p

    ReplyDelete
  3. pe slhnya mengaku nanges sbb tgk nur kasih. Lelaki pun ada perasaan kan? kan? Tp nur kasih mmg best! cerita ni menyedarkan kita bahawa jodoh yg Allah SWT tentukan untuk kita adalah yg terbaik untuk kita walau pada awalnya kita mungkin tak suka dgn pasangan kita... Setiap yg berlaku ada hikmahnya...

    ReplyDelete
  4. alaaa...ingat bukak tadi nak baca sinopsis.....huhu...malasnye tanya encit google

    ReplyDelete
  5. hmm ingat betul2 tadi..dah terkena bro adesss

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...