Entry terbaru

Wordless Wednesday : Wedding Pictures














14 Comments
Tweets
Comments

14 Comments:

  1. haha..kelakarlah..pengapit ke bodyguard yg tak pakai baju tuh? .konfius2.. :D

    ReplyDelete
  2. opsss...heee tenkiu a lot..
    be my 700th follower :)

    ReplyDelete
  3. haha..lawak je gambar2 ni..xde keje nak buat gambar cmni..adoyaii..

    ReplyDelete
  4. hush.,yg atas awn tu smart btol.,^^
    khwin nnt nk bergambar cm yg no 2 tu la.,hehe~

    ReplyDelete
  5. tak paham mksd gamba2 nieh. tapi sume cantik2 belake. comel lah perempuan kecik2 tu

    ReplyDelete
  6. semua pictures edit2 hahaha..tipu im bobo

    ReplyDelete
  7. suka pic yang kat ats awan n kat teddy bear 2..kawin nt nak wat cam tu lah..haha..

    thanks folo blog sayang kamoo!! folo blog u 2..

    ReplyDelete
  8. aha..macam2 gamba kawen..yg kecik,yg beso...semua ado :D

    ReplyDelete
  9. kat malaysia takde lak yg nak buat macam ni..hehe

    ReplyDelete
  10. wah.. kreatif la gmbr kahwin nih.. suka2...:)

    ReplyDelete
  11. wah ramai berminat dgn gmbr ni...kay skrg ni iMBobo nak pergi terjah blog korang plak ssb korang rajin sgt komen kt sini :)

    ReplyDelete
  12. cik suke gmbr atas awan tu..cantek!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...