Entry terbaru

Aku Bukan Gay


Salam semua! korang nak tahu satu cerita tak? aku nak tanya pada kaum adam dulu, korang pernah kena usik dengan lelaki gay atau lelaki lembut? yang perempuan jangan gelak ye.. ni aku nak share pengalaman aku ni.. hehe

Kes 1
Masa tu aku buat part time dekat 7 Eleven, Always There For U.. setiap pekerja perlu melayan pelanggan dengan baik sebab memang dalam etika kerja macam tu.. so aku pun layan lah semua orang dengan mesra.. then one day tu datang sorang lelaki beli barang lepas tu die keluar, lepastu petang dia datang balik cakap aku ada silap scan(kira) barang dia beli.. memang tersilap pun haha..*bibit-bibit pertemuan kami*


So sejak dari itu dia rajin pula datang 7e beli barang, dia kata aku cepat friendly dan mesra.. kemudian ajak aku keluar pula, siap belanja makan dekat restoran tempat retis tuuu.. Lepas habis makan dia ajak aku tidur rumah dia pula, mak aih ape hal mamat ni ajak tidur pula ni.. lain macam je... tapi aku tolak permintaan dia haha..

Dipendekkan cerita..

Die banyak kali ajak aku keluar, aku ingat kawan-kawan biasa je, aku pun layan jelah lagi pun dia tak nampak lembut pun cuma badan kecik sikit.. hehe..Bila aku fikir balik, aku teringat something!

1. Aku pernah tanya dia ada gf ke tak, die cakap gf dia dah mati.. amboi kasarnye bahasa... haaa kat situ aku dah detect die benci perempuan..

2. Masa tengah makan kat restoran tu, ade sorang retis ni datang tanya kat dia, aku ni siapa, laki ke? pergh!!! memang lah aku laki, buta ke? ooo... masa tu baru aku paham maksud die..hehe

3. Beria dia ajak tidur rumah dia, belikan aku hadiah la, bagi aku duit lah..aku rasa mcm anak ikan die dah hehe.. die ni memang loaded jugak lah orgnya..bujang tapi harta semua dah ada, kereta mewah, kondo, duit pun banyak.. tapi aku bukan mata duitan haha.. masih waras membezakan halal dan haram :)

4. Kalau tengah sembang tiba-tiba cakap pasal perempuan, mesti dia akan marah perempuan tu.. emo pada perempuan.. haha dapat kesan dah disitu..

5. Dia pernah nak peluk aku.. cis! mendekati zina! hehehe.. aku blah macam tu je sebab dah tak tahan dengan nafsu die yang makin menjadi-jadi hahaha...


Sejak dari tu aku dah tak pergi jumpa dia, nasib baik lah tak lama lepas tu aku dah berhenti kerja, dia pun dah tak dapat cari aku.. lega alhamdulillah.. hehe

p/s: ni baru kes 1, masih ada lagi 2 kes.. malam nanti aku update ok? sory entry ni agak pjg dan terpaksa kecilkan tulisan..eee aku xsuka kecik2 ni..


38 Comments
Tweets
Comments

38 Comments:

  1. hahah!kaw mest jamboo kan??

    aku pnh kne gak!harem!
    senang citer jgn bagi num fon kat org yg kte x knl... :)

    dunia akhir zaman der...
    plik2 lah jd nyer org zman skrang nie...

    ReplyDelete
  2. dasat betul la...mungkin terlalu kecewa dgn gf kot tu yg d cm tu..
    aiyyak...
    semoga Allah bukak pintu hati dia..

    ReplyDelete
  3. pengalaman berharga tu... hehe

    ReplyDelete
  4. yuckkkkk!!

    muahahaha!

    Awat hang layan je??

    Meremang diriku ini membaca...

    Ada dua lagi?? Ish2... bahaya tuu...

    ReplyDelete
  5. hahaha..kesian kat bobo..muke hensem sgt..XD

    ReplyDelete
  6. hahahha
    hadoii..parah ni imbobo
    ish2..
    ayoo..kene boh tag beso..i'm not gay okay!

    ReplyDelete
  7. meremang bulu roma bace cite nih. siap kena peluk bagai. ahaha. sambung2. :D

    ReplyDelete
  8. perghhhh iMBobo ni. lelaki pun ada yang usha eh? agaknya kalau kenyit mata kat perempuan, cair meleleh perempuan tu. haha

    ReplyDelete
  9. alamak!!! seram jew.. =)

    ReplyDelete
  10. imbobo kene cabul...hehehe

    ReplyDelete
  11. hehehehehe.. okla tu.. hahahaha... gurau ajer.. isk... minta dijauhkan benda2 yg haram ni ye dik... iMBobo ni jambu sgt ker smp ada gay yg mengejar? hehehehe

    ReplyDelete
  12. Tak dpt bayangkan kalau abg bobo gay . hakhak . kbnyakan gay nsem2 kan . loaded plak tu . sayangnye pintu hati dh trtutup buat pompan . hehe . abg , kita ade tag 1 bnde ni . jgn lupa tengok .

    http://budakpptembam.blogspot.com/2011/08/kalau-time-puasa-je-mesti.html

    ReplyDelete
  13. aww..seb bek saye bkn lelaki..kalo x..HAHA

    ReplyDelete
  14. uish bahayes nie..weee..toh la..sape suh muke ala ala comey gitu..weee..kan dah dianggp gay..heee

    ReplyDelete
  15. haha...la ye ke...kesian ang....aku lak pnah ngn pempuan...nk story mls lak..ble trdetik t aku story...haha

    ReplyDelete
  16. wahahahaha... kelakarnye... eeeeeuuuuu!! abg ipar syuzi pn pernah kene NGORAT dgn GAY.. siap peluk abg ipar syuzi... huhu.. cian abg ipar tu...kikik .. kecot perot die

    ReplyDelete
  17. sumpah menakutkannnnnn..

    geli seh. pe main peluk-peluk ni. haha! nasib baik tak terlanjur. kui3.

    ReplyDelete
  18. hahaha
    kwn ak pn pna kne kco ngn gay..
    sumpah ak skit hti!!!
    sbuk je nk ngort kwn ak tuh..
    gay nih ska org encem2..
    kirenya ko encem la kot.. hahahaha

    ReplyDelete
  19. abisla imboo kene cabulll....hehehe

    ReplyDelete
  20. nampknya imbobo der peminat ..
    hoho ..^^,

    ReplyDelete
  21. fuyoooo..mat jambu la imbobo ni sebab tu abang gay terkenan..:P

    ReplyDelete
  22. hui2..
    jaga diri tu baik-baik... bwat laki atau ppuan.... ;)

    ReplyDelete
  23. haha . IM hensem . that's why die terpikat =)

    ReplyDelete
  24. awwwww...bobo hensem sgt la tu smpai dia berminat :P

    ReplyDelete
  25. eeii, geli kot..ade gak experience macam ni eh..huhu..nasib dah lost contact..kang terjebak susah..

    ReplyDelete
  26. kekeke, ee manakutkan lah gay gay nie. macam takde perempuan jee :p

    ReplyDelete
  27. oke fine serammm

    ke ko ensem sgt smpai die terpkat?

    ReplyDelete
  28. heahhahah seram..hahahhahah... ada byk kes lain ke... jgnla jambu sgt..menarik perhatian gays

    ReplyDelete
  29. Hahaha.. Bce kes dua dulu bru kes 1.. Neway, jgn men2 ngan gay au? Dorg ni puak pelampau.. Skali da kne tau la.. Dlu liyana kan pnh usyar2 bapok kan die mmg tak ske pompuan.. Die sngup bling handbad die tau? Wakakaka.. Lau handbag ade duet mmg da rembat da..

    Mcm gak la gak.. Kaum2 laki yg ske kaum sjenis.. Sme je pangai deme.. Tp gay ni nmpk lg la rupe laki.. Huahau~

    ReplyDelete
  30. pergh.. menarik gak pengalaman ko ni bobo..hehehehe.. nak baca part 2 plak..:)

    ReplyDelete
  31. mungkin anda terlalu jambu?err..entahh

    ReplyDelete
  32. erm...seram kot pengalaman ko ni..:)

    ReplyDelete
  33. aku pernah kena gak macam ni .. siap mintak nk kulom batang aku lg..
    gile ke ape..?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...