Entry terbaru

Cuba Teka!



Salam Hujung minggu rakan-rakan blogger! Rehatkan minda korang semua dengan teka teki ni hehe... jangan pulak tension nak jawab ye! haha..


1. Dipetik bukan buah, yang dikendong bukan anak, apakah benda itu?


2. Macam mana nak letak no4 dalam no5?


3. Apa nama orang yang rahsia tapi ramai orang sebut?


4. Rumah apa yang ada ramai orang tapi sunyi?


5. Dalam banyak-banyak pisang, pisang apa yang orang sayang?


Korang cubalah teka hehe...


JAWAPAN

p/s: terkejot beruk bila dapat tahu si dia sudah berpunya...

23 Comments
Tweets
Comments

23 Comments:

  1. haha..pagi2 ni ko da buat tension nak fikir..adoi3..haha~

    ReplyDelete
  2. aduhhh tension sy cari jwpn teka-teki 1-4 tu bobo..sy tau yg last je ..Jantung pisang kot hehe

    ReplyDelete
  3. malas nak fikir teros tengok jawapan..hihi..tapi yang plg kelakar jwpn yg las sekali tu..hihi

    ReplyDelete
  4. jwpn:

    no 1 : Batu Nisan

    No.2 : mana boleh ltak no 4 pada no.5.mustahil.

    no.3 : secret.mana boleh bgtaw.nnti kantoi.haha.

    no.4 : ada org rmai sbenarnya tp sume tido.tu yg sunyi

    no 5 : Pisang emas

    amacam? ada yg betul tak?? haha

    p/s : jgn terkejut beruk.HAHA.Dalam hati ada taman. ;p

    ReplyDelete
  5. no. 1: tak tau

    no. 2: letak sekali, jdi nombor 45

    no. 3: Secret kot...

    no. 4: rumah mak bila balik raya

    no. 5: pisang kaki kot..

    ReplyDelete
  6. muhahaa.susah wooo..soalan lima aku teka jawapan dia pisang emas..haha

    ReplyDelete
  7. semua tak terjawab...

    ReplyDelete
  8. hehehee..peh . soalan..

    hm hm,,jap nak pikir satt !

    ReplyDelete
  9. ermm knp yusoff taiyoob?? hermm

    ReplyDelete
  10. err.....

    1. gitar...ok lg..
    2.tak tau
    3.anonymous
    4.rumah hantu
    5.pisang emas

    ReplyDelete
  11. no 5 tu jawapan dia pisang yang dah busuk kan..haha.
    yang laen tak tahu..errr.

    ReplyDelete
  12. ala.. no 1 ja btol.. no 2 uh kreatif tol jwpn.. hehe..

    ReplyDelete
  13. 1 soklan pn x leh jwb..
    adoi hahaha
    skali tgk jwpn dia sng je..

    ReplyDelete
  14. sorylah..dah tengok jawapan dah..hihi

    p/s: feewit..sape yang dah berpunya tu??

    ReplyDelete
  15. huhu..susah2..sume pn xleh jwab kot..

    ReplyDelete
  16. haha rumah mayat ! perghh ttbe naik meremang pulak bulu aku :D

    ReplyDelete
  17. mula2 nak fikir jugak...
    last2 tengok jawapan je la senang.

    ReplyDelete
  18. yg kat p/s tu teka teki jugak ke? eheheh..

    ReplyDelete
  19. haha kalau dapat teka ok gak hehe

    ReplyDelete
  20. satu pun aku tak ble jawab. aku ingat soalan no.3 tu secret recipe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...