Entry terbaru

Hey, jom join bloglist Oh! EYFAalias



Photobucket

Jom kita semua join bloglist EYFAalias ni, 30 terawal je tau! siap lambat tak dapat hehe.. aku pun belum tentu sempat ni.. yg dapat masuk akan dapat doodle free eh! tak2.. dapat masuk bloglist je pun ok... korang kalau nak join klik banner diatas @ SINI

p/s: rasa macam nak buat segmen pantas lah, kalau aku buat 3 jam je ok x?hehe

Tag jiran-jiran:

p/s 2: aku makin rasa kwsn kejiranan aku makin selamat sebab aku ade jiran2 hehehe.. keluar rumah mesti tegur jiran :)


7 Comments
Tweets
Comments

7 Comments:

  1. Thanks join! 3jam? macam sekejap sgt je. huhu

    ReplyDelete
  2. malam malam camnie sempat lagi abg join bw ye.. go0d2.. troskan usaha ye :)

    thanx cox always supporting me :)

    ReplyDelete
  3. buatlah segmen 3 jam eh..
    sape cepat dia dapat.hehe..

    ReplyDelete
  4. haha..aku baru balik umah ni jiran..sempat lagi ke?haha

    ReplyDelete
  5. 3 jam? cepatnya.. segment siapa pantas ek? haha~

    ReplyDelete
  6. acece, syiok la ye ade jiran..tag jiran je..hehe..nak buat segmen pantas?bile tu?keke

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...