Entry terbaru

Jom kenal dengan jiran iMBobo




Salam semua! aritu aku ada join segmen sergeant keroro: Jom cari musuh, musuh tu maksudnye jiran sebenarnya.. tujuan segmen tu nak dapat jiran baru kite..semua yg join dapat jiran masing2.. jom kenal jiran aku ni, klik kt header die @ SINI :)

First time masuk blog die, blog memang laju giler loading hehe.. die ni aku rase peminat Arsenal kot, aku peminat Liverpool lah plak.. haha tape yg penting EPL jugak hehe..

p/s: mlm ni ada satu entry tragis.. nnt aku buat autopublish :)

12 Comments
Tweets
Comments

12 Comments:

  1. liberpool pom layan je bro..ahha

    ReplyDelete
  2. yana: tape, nnt ade lg kot hehe..

    HJ: haha cantikk!!

    ReplyDelete
  3. ohh bejiran dgn HJ ekk hehe
    jiran sy betukar2 setiap minggu :P

    ReplyDelete
  4. semua cute2 header hehehee

    ReplyDelete
  5. wah musuh dgn HJ la..best!

    ReplyDelete
  6. selamat berjiran..

    entri tragis..sedih ke?..haha

    insyaallah nanti leh blogwalking..

    ReplyDelete
  7. wah berjiran ngn ustad hj la pulak

    selamat semua nye ye

    ReplyDelete
  8. selamat berjiran la ye, hehe xD

    p/s : arsenal dengan liverpool ok lagi, chelsea dengan man u memang tak ngam :P

    ReplyDelete
  9. ni kenapa duakan kb ni?? :P


    tambah jiran lgi..hehehe... nk pegi blog dia la

    ReplyDelete
  10. hihi..selamat berjiran baru :)
    wanie pun dah ade..

    ReplyDelete
  11. jiran tetangga ek bobo? Nnt sis nk terjah la ke sana...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...