Entry terbaru

Pendedahan Ketua Polis Negara


Siapa yang masih tak kenal Ketua Polis Negara Malaysia? Awas! siapa tak kenal akan kena tangkap hehehe.. gurau je.. Bila sebut Ketua Polis aku akan teringat kepada mantan KPN Tan Sri Musa Hassan hehe.. entah kenapa, mungkin sebab dah selalu dengar nama dia.. banyak gak masuk tv sebab nak buat penjelasan tentang sesuatu perkara..


Tan Sri Musa ni macam ada aura, dia nampak tegas dan sangat komited.. banyak gak turun padang tinjau kes.. Beliau dah banyak berjasa pada rakyat.. Terima kasih Tan Sri! :)


Haaa.. ni Ketua Polis Negara kita yang sekarang ni,Tan Sri Ismail Omar.. sekarang ni pun banyak pembaharuan yang dilakukannya, semoga beliau dapat mengekalkan integriti kepolisian cewah hehe.. kami rakyat Malaysia sentiasa memberi kerjasama dan sokongan yang padu kepada abang-abang polis diluar sana hehe.. kakak-kakak polis yang cun-cun pun.. :)

p/s: jangan main mercun, nanti kena tangkap! hehe.. aku saja je takde kje buat entry ni haha

25 Comments
Tweets
Comments

25 Comments:

  1. owh da tukr kpn bru erk..
    xtau plak hahahaha

    ReplyDelete
  2. ceh..sempat puji lagi..tgOk misai kontot pun dah cabut larikkk..hahhaha

    ReplyDelete
  3. abg2 polis dgn kakak2 polis je.. makcik2 polis mcm mane? hehe.. Sy ada sejenis perasaan yg apabila ternampak polis sy akan terasa mcm ada buat salah.. haha.. ;-)

    ReplyDelete
  4. wah, berminat nak jadi polis kah? hihi

    ReplyDelete
  5. sesuai masuk polis nih..bangga semacam ja..huhu(merepek jek...jgn terase)

    ReplyDelete
  6. arabella: minat juga :)

    Cinta Zulaikha: no hal lah :) saje nk test ni..hehe

    ReplyDelete
  7. uisy! semangat betol tulis entri untuk polis2. takpe2, nanti yana pesan kat ayah yana. die pon polis gak. :D

    ReplyDelete
  8. teringat zaman2 kat sekolah dulu.. masuk kadet polis.. kekeke..

    ReplyDelete
  9. bru na kenai ni.. kne tgkp ka?
    :P

    ReplyDelete
  10. bila ya perempuan pula nak jdi ketua polis?''


    huhuhu


    bila ya perempuan pula nak jdi ketua polis?''


    huhuhu

    ReplyDelete
  11. Eyfa tak kenal pn siapa. ehehhehee

    ReplyDelete
  12. laa, ingat nak dedah ape..kui3..tan sri musa tu mmg senang ingat la..tp yg baru ni susah sikit nak ingat name die..:D

    ReplyDelete
  13. lorh..ingtkan rahsia ape la..

    ReplyDelete
  14. eceh, nak jadi polis ke ? ^^

    *ingat ke pendedahan ape la tdi, rupe nye..

    pendedahan nak jadi polis n_n

    ReplyDelete
  15. ingat dedahkan kat mane boleh beli mercun..huhu

    ReplyDelete
  16. ya..!! yaa..!! kite men bunge api je.. klu kene tangkap jgk.. ape kate.. kite tangkap die plak... kikikik

    ReplyDelete
  17. oke . sy sgt bsemngat bce entry neh . =="

    ReplyDelete
  18. haha..bila baca ni teringat azie kene jawab soalan online dulu masa nk apply biasiswa..
    soalan tanya sape ketua polis negara..azie dok berangan nak jawab tan sri musa hassan..padahal masa tu dah tu dah tan sri ismail omar pun..hehe

    ReplyDelete
  19. ini lah barisan kita.. yg ikhlas berjuang.hehe~

    tq to uniform force. sb diorg bnyak berkorban demi keselesaan kita.

    ReplyDelete
  20. imbobo mmg takda kerja nie..buat la kuih raya ke..hehe..

    nywy, sy baru tau nm ketua polis negara yg skrang Tan Sri Ismail Omar..tenkiu info..hehe..

    ReplyDelete
  21. klau x silap tan sri musa hassan, dia adik beradik dgn datuk jalaludin hassan ^^

    ReplyDelete
  22. imbobo pun nak jadi polis jugakss ke pe ni ?
    ahaks !

    ReplyDelete
  23. wah, bersemangat Mr Bobo..

    Merdeka! haha~

    tapi ok juga sb ada kata yg xtau pasal ni.. Isk2.

    ReplyDelete
  24. walau dh tukar, sy msh ingt tan sri musa hehe

    ReplyDelete
  25. @ara: takdelah kena tangkap haha

    @mejuez: haha yg tu mustahil kot..

    @natasya: dulu2 lah.. hehe

    @caliph: yup, mereka adik beradik :)

    @MN: masa kecik mmg ada cita2 nk jd polis hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...