Entry terbaru

Remaja Diculik



Maklumat tentang kehilangan:


Dipercayai diculik
pada 4 ogos di Tualang Sekah, Malim Nawar, Perak


Nama: Seri Najwa Ferda Bt Hassan
Umur: 17 tahun
Tinggi: 156cm


Jika anda ada sebarang maklumat tentang beliau, sila hubungi:


Puan Sri Wangi (Ibu) - 017-5999137
Ameerul (Abang)      - 017-5351451
Sarjan Norhisham    - 019-5162896 


@hubungi mana-mana balai polis terdekat. Terima kasih..

16 Comments
Tweets
Comments

16 Comments:

  1. remaja plak.. dluw kanak2.. tkot ngn dunia skunk.. imbobo na tnye. taw ta npew bla ara post entry ta nek kt dashboard? ta ske la cmni.. huhu

    ReplyDelete
  2. pompuan ni..bahaya betul..awek jiran ke?haha

    ReplyDelete
  3. semoga semuanya akan ok.
    puasa puasa nie.
    risau benar dengar kes culik.
    bahaya.

    ReplyDelete
  4. ini kene colik serius bawak pegi negare jiran kawin~

    ReplyDelete
  5. ara: xpasti knape tp iMBobo punye dashboard mmg dah lama tak berfungsi..huhu

    HJ: haha tak lah, xkenal pun, just bantu menghebahkan je hehe

    syazwan: tulah psal, siapa lah buat kje ni, takut budak ni je yg lari adus..

    zeeck: hoho ntahlah..harap budak ni selamat..

    ReplyDelete
  6. dah di diculik bln puasa.truk tul pnculikni..

    ReplyDelete
  7. huhu..ingat tipu2 tadi..
    tinggi dan muda lagi..

    ReplyDelete
  8. macam macam kes skang ni, sangat menakutkan ! dah laa cantik pulak 2 remaja ni.. Ya Allah, lindungilah dia dari segala malapetaka.. amin..

    ReplyDelete
  9. Ya Allah .ape kena lah dengan dunia sekarang nie . macam macam hal . -.-

    ReplyDelete
  10. eiii takot plak rasa nak kuar umah skrg nih..

    ReplyDelete
  11. bulan pose pun ada gak culik2?
    aisehmen...nie msti kes nak raya tak ckup dia..sgka buruk tol aku nie.hahaha..
    smoga dia berada dlm keadaan selamat.adoi.muda lagi tu.comel pun manis..hrp xde pape yg buruk blaku la.huhu

    ReplyDelete
  12. smoga cepat ditemukan ..
    tentu family dia rndu dia sngt ..
    smoga dirinya dilindungi ALLAH s.w.t.. ^^.

    ReplyDelete
  13. kesiannya. sekarang ni ramai rmaja yg hilang la, kena bunuh la.. haih kadang2 takut lak nak kuar rumah. hehe. apa2 pun kita doakan semuanya selamat. amin..

    ReplyDelete
  14. huhh..nape la ada kes2 culik ni..tak paham aq dgn manusia zaman sekarang ni..=_=

    ReplyDelete
  15. erkk..dah besar pon kena culik??takutnya...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...