Entry terbaru

Saya Mahu Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga dari Eyriqazz.Com



Haha.. aku join ni sebab HJ  dan Miezah tag aku, harap2 korang dapatlah GA ni hehe.. siapa yg nak join tu meh bgtahu, aku akan tag korang hehehe.. kena tag 3 org ni.. lpstu 2 org yg ditag kena join baru boleh cukup syarat.. :)

Tag

8 Comments
Tweets
Comments

8 Comments:

  1. HAHAHA.kena jOin ke nie?.."berita gembira nie"..

    ReplyDelete
  2. hehe kita wajib menyebarkan berita gembira pd rakan2 hehe..

    ReplyDelete
  3. wa..best2 adiah syiling br!hhehe

    ReplyDelete
  4. perghh da lama tak tgok syiling camni ni imbobo.



    p/s: haha doodle pakai kebaya pernah buat sekali dah dulu. trade dgn nanad. kiki

    ReplyDelete
  5. hehehehe meh kitarebut ramai2 yer... gud luck Bobo!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...