Entry terbaru

Upin dan Ipin di Hari Raya


Di hari raya ni mesti semua orang penat kan? nak pula dah malam macam ni, memang tuju katil jelah haha.. oleh itu aku tak nak bebel sangat jom layan Lagu Upin dan Ipin ni.. 

Dulu budak lain yang buat suara Upin Ipin ni, sekarang ni adik Asyiela Putri pula, ni tahun kedua dia dengan Upin Ipin. Siap buat lagu lagi.. Yelah Upin Ipin kan dah membesar, mesti pandai nyanyi. hehe..


Betul, betul, betul.... hehe.. kalau korang nak Upin Ipin beraya dengan korang, sila tinggalkan komen dibawah, nanti kalau Upin Ipin baca nanti diorang datang lah hehe (jangan percaya)

Oklah, aku dah mengantuk ni, mau masuk tidur dulu. Selamat malam semua. Esok masih syawal, jangan risau :)

p/s: makanan hari ni dah selamat mengalir ke loji berdekatan.

11 Comments
Tweets
Comments

11 Comments:

  1. aku pom dah mengantuk ni bobo..aha

    ReplyDelete
  2. da puas makan ye hari ni..huhu~

    ReplyDelete
  3. memang syok layan upin ipin ni..haha~

    ReplyDelete
  4. haha.. lama tak tengok upin ipin..
    macam mana raya tadi bro? best?

    ReplyDelete
  5. amboi.. cepat nye tido. huhu

    ReplyDelete
  6. beznyer kalau upin ipin datang umah..hehe...(perlukah saya percaya =p)

    ReplyDelete
  7. comel je lagu raya upin ipin kan hehe

    ReplyDelete
  8. tidur je lebih.. hish tau makan, tidur je eh! hehehe

    ReplyDelete
  9. ooo... baru syuzi tau.. upin & ipin dh tuko org.. ptt la npk muke lain.. bdk yg sblm ni lg syome... hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...