Entry terbaru

Vampire Women



Ye hari ni hari rabu dan sepatutnya tanpa kata, haha kalau nak tulis juga tak salah kan? rasa xbest lah kalau tak ada discription.. cantik tak hasil seni org barat ni?haha..

Dia sepatutnya jadi peguam, tapi tak nak... haihh... membesar dalam keluarga yg kuat agama dan telah berkahwin pada usia 17 tahun..

Kini seorang ibu berumur 35 tahun dari Mexico ini telah berubah menjadi vampire, dia tak ulas punca dia jadi macam ni cuma membuat body art ni selepas menderita akibat domestic abuse..

Beliau telah memasukkan tanduk titanium pada kepalanya dan membuat taring pada gigi.. jom try nak??haha..

Firman Allah:
Sesungguhnya Kami telah menciptakan manusia dalam bentuk yang sebaik-baiknya(dan berkelengkapan sesuai dengan keadaannya)
Surah At-Tin:4

(Hadis)
Dari Ibnu Umar r.a.
Rasulullah s.a.w melaknat perempuan yang menyambung dan meminta untuk disambung rambutnya, perempuan yang membuat tatu, yang mengasah gigi dan yang meminta diasah giginya.

p/s: siapa yg ade tatu tu boleh lah buang segera dengan cara potong je daging tu hehe..


20 Comments
Tweets
Comments

20 Comments:

  1. huuu..minta kita dijauhkan la dari benda2 begini..haha

    ReplyDelete
  2. aiyaaaaaakkkk
    celop gambo ni dr mne ni?

    ReplyDelete
  3. nk buang tatu cara senang tanpa potong seterika je kulit tu..hehe

    issh2...teruk dh rupa die tu...

    ReplyDelete
  4. Astagfirrullahhalazim..
    nape la leh jadi terok camni..hmm
    anak die pon tak sanggup nak pandang die agaknye..huhu

    ReplyDelete
  5. gila btul pemikiran depa... ingat cantik ka apa?''

    ReplyDelete
  6. hodoh!

    itu je yg mampu diungkapkan..huhu

    ReplyDelete
  7. ya Allah! minah ni. dah macam setan dah ni. hukhukhuk

    ReplyDelete
  8. Adussss takutnya tgk...

    ReplyDelete
  9. adui.. takut sis tgk.. dah elok2 cantik nk jd mcm ni plak... isk..

    ReplyDelete
  10. eeeuuuuwwwwwwwww....... :(

    ReplyDelete
  11. seram tak seram la tengok muka die ni kan..aiya

    ReplyDelete
  12. euw...menakutkan.
    mungkin sebab dia trauma kot sebab pernah jadi mangsa abuse~

    ReplyDelete
  13. peliknya... gilalah sanggup buat cmni. hish seriau tengok

    ReplyDelete
  14. buruknye..
    opppssssss xbek mngutuk..
    hahahaha

    ReplyDelete
  15. spoil imej vampire yang selalu hensem dan lawa tak hengat.

    yang ni huduh!

    ReplyDelete
  16. spoil imej vampire yang selalu hensem dan lawa tak hengat.

    yang ni huduh!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...