Entry terbaru

WANTED : Blog link for Khumaera Ismail bloglists siri 2



Thanks kpd jiranku Cik Faridah sebab dialah yg maklumkan kat aku tentang segmen ni hehe, kalau tak melepas nk join.. korang yg tak tidur lagi jom lah join, hehe aku sebenarnya jarang join bloglist mereka yg follower ribu2 ni, tp kali ni join gak lah kan sebab jiran ajak dan juga sebab gambar diatas! hehe gurau2 je, isteri doktor tu! salam perkenalan Pn. Khumaera, iMBobo join ye.. :)

HAPPY BLOGGING

p/s: kenapa ramai blogger IPTA dah mula buat entry perpisahan ni?alamat sunyilah blog aku nanti :(


6 Comments
Tweets
Comments

6 Comments:

  1. da kawen? damnnn~~ ahaha!

    ReplyDelete
  2. eh pn khumaera..dah kahwin rupanya si comel tu;)..pc blogger IPTA jugak, tak ada entry perpisahan pun.hehe;)

    ReplyDelete
  3. wahhh istri doc tu..chanteklah :)



    psstt..jgn sedih bobo..saya kan ada haha :P

    ReplyDelete
  4. wee... yana belom buat pun lagi entri perpisahan. hehe.

    p/s : dah balik campus, mesti jarang dpt bw. :P

    ReplyDelete
  5. cik syaza: haha nasib baik awk ade hehe..

    Yana: betul tu, mesti kurang sikit kan..tp kalau still ade ok :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...