Entry terbaru

Wordless Wednesday : Haram By Jakim











24 Comments
Tweets
Comments

24 Comments:

  1. sri murna & tepung tu pun haram? eemmm

    ReplyDelete
  2. wah....baru tahu nie...thanks sal info

    ReplyDelete
  3. natadecoco tu pon haram ke... selalu guna bila raya...

    ReplyDelete
  4. uik tepung tu pun ? huhu bahaya ni. thanx share

    ReplyDelete
  5. erk..betul ke ni iMbobo..?

    ReplyDelete
  6. hahhhhhh minyak seri murni pun tak halal?aduh2...

    thanks bobo kongsi info ni

    ReplyDelete
  7. Mkn sayo yg ditanam sndri dan telor ayam yg dibela sndri jelah asenye sume haram.. Hish..

    ReplyDelete
  8. tepung gndum tu sekali ker?oh tidak.com...baru je bulan lepas mak aku wat amenda ntah guna tepung tu...hahaha

    ReplyDelete
  9. wah..bukan wordless dah, speechless ni..

    ReplyDelete
  10. biar betoi?
    benda yg kita guna hari2 kot

    ReplyDelete
  11. takleh terima betoi la tepung tuh pon haram..da la ada 2 kampit kat umah nih, sardin marina tu plak, baru beli smalam..aishhh~~naseb2

    ReplyDelete
  12. tepung tu pn skali dia haramkan..ohhh

    ReplyDelete
  13. Wah baru tahu -.-'
    Aishh semua nak haram sekarang nie

    ReplyDelete
  14. jap2 maksudnye tepung gandum & seri murni tu haram???

    ReplyDelete
  15. thanks for the info..

    ReplyDelete
  16. uik? tepung cap sauh femes tuhh

    ReplyDelete
  17. thanks yer share imbobo... tapi, tepung ngan minyak tu.... hurmmm... selalu guna..

    ReplyDelete
  18. mekasih share pasal benda penting ni^^

    ReplyDelete
  19. ehhhhhhhh tepung tu haram gak ke? ohmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiii

    ReplyDelete
  20. yg laen mmg x mkn.. tapi tepung sauh tu ye ke??? opss.. mmg tepung yg slal gune.. thnx 4 da info..:)

    ReplyDelete
  21. setakat ni semua diatas masih diragui status halalnya atas sebab seperti yg ditunjukkan sehingga jakim buat pengumuman..apa2 sila rujuk website jakim ye?:)

    ReplyDelete
  22. lebih berwaspada dalam memilih makanan..:)

    ReplyDelete
  23. ooo.. diorg xbg kerjasama kan..
    takut la, bnda2 mcm ni.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...