Entry terbaru

Wordless Wednesday : Invisible Man












21 Comments
Tweets
Comments

21 Comments:

  1. pelik2 je la manusia zaman sekarang ni.

    ReplyDelete
  2. eh, sgt menarik..camno depa buat tuh..

    ReplyDelete
  3. eh, sgt menarik..camno depa buat tuh..

    ReplyDelete
  4. gmbar yg last tuu betul2 xnampk .. :)

    ReplyDelete
  5. yg last tu aku hampir2 x jumpa... hehehe

    ReplyDelete
  6. yg kat bajak tu susah nak perasan mula2. ^^

    ReplyDelete
  7. yang kat truck tu juling bijik mata kau nak carik. terer betol orang ni.

    ReplyDelete
  8. kt sume gmbr ak leh nmpk rupe org..
    tp gmbr terakhir tuh xd org pun..
    betul2 invisible nih!!!!! hahahaha

    ReplyDelete
  9. ni betul2 ke photoshop ni? ngee..

    ReplyDelete
  10. haha.. dasat tol..cnang na nyowok ni..

    ReplyDelete
  11. sampai dlm majalah infinity pun cite psl org halimunan.

    ReplyDelete
  12. haha..yg invisble 1st tuh x bleh bla..hak3

    ReplyDelete
  13. waaahh.. ni btol2 ke atau teknik superimpose jer?

    ReplyDelete
  14. wahh invisible betol2 ke tu?hehe
    penat sy cari mana org kt jentolak tu..rupanya kt tayar haha

    ReplyDelete
  15. suka gmbr yg duduk depan divider kuning n itam tu...nak try gak ar, duk kt highway...hahaha...

    ReplyDelete
  16. sume gambar dpt detect katne tp nape yg last tak jumpe pn org nye?huhu..

    ReplyDelete
  17. gambar last tu puas cari... hehe. dekat seminit baru jumpa T.T tsk tsk~

    ReplyDelete
  18. serius gambar last sekali memang tak nampak kat na.. rupanya kat tayar tu.. tengok bagai apa jer lagi..:)

    ReplyDelete
  19. haha..yang kat bajak tu xperasan pon orangnya ada..tenung lama2 baru perasan dia kat tayar..hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...