Entry terbaru

Wordless Wednesday : Magic Ring



p/s: disebabkan abang terlalu sayangkan awak, abang buatkan cincin untuk sayang.

31 Comments
Tweets
Comments

31 Comments:

  1. x nk la ade ring mcm tu..
    seram je..
    :p

    ReplyDelete
  2. buatkan satu untuk aku bro

    ReplyDelete
  3. awww,,,,,imbobo..x snggup sy nk tgok huhu..cm menyakitkan jek huhuu

    ReplyDelete
  4. cincin yg xkan penah tanggal tuh. hehe~

    ReplyDelete
  5. aduiii x sakit ke tue? hehehe

    ReplyDelete
  6. erk??
    mampu gelak tgk ring tu
    hehee

    ReplyDelete
  7. errr....kasih sayang terlampau mendalam ni...hihi.

    ReplyDelete
  8. tudiaaaa laki mana kasi cincin mcm ni?tudiaaaa laki mana kasi cincin mcm ni?

    ReplyDelete
  9. errkkkk. SAYANG sangat tuuuuu. phewwwww. terbayang cincin tu dekat jari aku ==" errrrkkk

    ReplyDelete
  10. aduh!sakit jari saye..haha

    ReplyDelete
  11. erk?dye maen sarung kut dalam ke???peh,,nak pengsan tgok :P

    ReplyDelete
  12. syg ke camnie? hahaa,,seksa nye la hai..kui3

    ReplyDelete
  13. Mahal punya cincin nih! ;D

    ReplyDelete
  14. Gilerrr...menyeksa jari...

    ReplyDelete
  15. tiba2 rasa gerun lak tgok
    adess

    ReplyDelete
  16. eee..ngeri..apa la gamba ni..haha..sayang sangat ni..:)

    ReplyDelete
  17. kalau ada laki bg mcm ni kat fyqa, fyqa tebuk pipi gebu dy gune besi panas hahaha :D

    ReplyDelete
  18. err..cantik! takkan tercicir punya..hahaha

    ReplyDelete
  19. hahaha..cnfirm lps nie org xberani nk kacau tunang imbobo dh..

    ReplyDelete
  20. cm nie punye cincin...smpai mati pun xleh tanggal..hehe

    ReplyDelete
  21. erkk.speechless.xley cabut smpai bila2 neh.hahaha

    ReplyDelete
  22. hehehehe...xder maknenya kalau cam nih,kalau emas 916 pown ttp xmaooo...

    ReplyDelete
  23. wahhhh .. pelik tapi benar .. hehe

    ReplyDelete
  24. wahhh ..pelik tapi benar :)

    ReplyDelete
  25. macam tak sanggup nak pakai jer kalau cincin gitu...:)

    ReplyDelete
  26. errrr..nak try buat la..hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...