Entry terbaru

Akibat Perkosa & Bunuh Budak umur 8 tahun











p/s: pelik betul, dah tahu undang-undang macam tu tapi still berani buat haihh.. 

55 Comments
Tweets
Comments

55 Comments:

  1. Astaghfirullah,ape nk jd dengan org zaman skg ni,mintak dijauhkan drp keluarga,sahabat dan masyarakat sekeliling :(

    ReplyDelete
  2. biasa la tu.manusia...ingat tak dapat dikesan la kot.sekali...kantoi!!

    ReplyDelete
  3. kalau kat malaysia buat macam nie pasti huru hara..

    ReplyDelete
  4. gila r... kalaula kat Malaysia mcm ni.. agak2 ada tak yg berani buat kes rogol dan bunuh nie?

    ReplyDelete
  5. erkkk...kejam.tapi,pesalah mcm tu mmg patut dihukum.tak berperikemanusiaan lgsg.budak 8 tahun..ish..ish..ish..

    ReplyDelete
  6. apabila nafsu mengawal diri..... takotnyaaa...

    jom bacer jup..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/beribadah-tp-xberakhlak.html

    ReplyDelete
  7. bape kali dia kena tembak tuh? mesti sakit gila. adus. kena tembak jarak dekat plak tu.

    ReplyDelete
  8. uish..takutnyeee..
    kalau kat msia cenggini agak2 ade orang berani buat tak ek?

    ReplyDelete
  9. Ya Allah.. kat negare mane ni? addoiiii

    ReplyDelete
  10. hmmm agak2 kalau kat m'sia ada hukuman camni utk rogol & bunuh ada ramai yg insaf dak?

    ReplyDelete
  11. menyeramkan! eee.... menjadi pesalah+perogol+pembunuh.... trs ditembak mati...menakutkan btl...mnghadap tuhan dlm keadaan yg pnh dosa...minta2 kita semua dijauhkn spt ini..amin

    ReplyDelete
  12. fuh dasat..wat cam br bgs..lepas ni memang tk brani orang nak rogol budak dah tau merogol sape-sape lah
    Petai Gergasi

    ReplyDelete
  13. budak 8 taon tuh..sanggup dia..haishhh

    ReplyDelete
  14. hurm.;( kesian........budak yang jadi mangsanya..

    ReplyDelete
  15. nafsu boleh datang bila2 masa ja..tak kira apa akibatnya..

    ReplyDelete
  16. pergh tembak mcm tu je. fuyooo

    ReplyDelete
  17. org kalau dah terlalu ikutkan nafsu.. undang2 pon sanggup tolak ke tepi..

    ReplyDelete
  18. errrggghhhhh~~ seram la.. kena tembak mati lak teros kan..sape suh dia perkosa budak.. tak berhati perot langsung..

    ReplyDelete
  19. haissshhh!!!pelik jugak da tau tapi buat..kesian budak tuh:(

    ReplyDelete
  20. kejamnya..tapi lagi kejam siorg yang bunuh budak tu

    ReplyDelete
  21. hoooooooo
    sje la tu nak cbr agama
    ish2
    kene buat cm ni kat msia bru perogol takot kot

    ReplyDelete
  22. pdn mke dieee.hambekk kauuuu

    ReplyDelete
  23. bobo. dia kena tembak ke tu? baguslah..setimpal dengan apa yang dia dah buat

    ReplyDelete
  24. fuh...memang bahayalah...ingtkan kena rejam ke, kena sebat ke...

    ReplyDelete
  25. serius ngeri ! kena tembak cemtuh..pehh takut !

    ReplyDelete
  26. semoga boleh jadi pengajaran huhu

    ReplyDelete
  27. padan muke!! huhu.. setimpal ngan perbuatannyee..

    ReplyDelete
  28. dari jarak dekat huhhhuu..ingat pancung kepala tadi

    ReplyDelete
  29. mak aii.. tanjat boboi.. memang patut r kena..

    ReplyDelete
  30. apa kesan kepada mentaliti masyarakat kalau adakan hukuman di khlayak begini.sepatutnya akan menjadiiktibar kepada mereka supaya takut untuk melakukan perbuatan yang sama.

    ReplyDelete
  31. ciannye kt bdk tuh..
    ya Allah...
    mda2 da kne rogol.
    bhya tol zmn skang

    ReplyDelete
  32. gilelah. dah hukuman macam tu pun, still but algi. ni baru kat dunia. belum kat akhirat lagi

    ReplyDelete
  33. dh xleh nk kawal nafsu..mcm tu la jadiknye..haishh

    ReplyDelete
  34. huihhh kejam gila.. tapi bagus jugak untuk buatkan org lain sedar. tapi kalau ditembak kat anunya tu lagi bagus. tu la gatai lagi. dgn budak kecik pun ada nafsu

    ReplyDelete
  35. If wat mcmnie kt m'sia,mesti kurang yg jadi mangse ro***

    ReplyDelete
  36. wah....kejam juga cara hukumannya...public lagi tu...tapi itulah...masih juga yang ada buat jenayah kan

    ReplyDelete
  37. entah berapa das tembakan kena tu...tengok macam parah je..

    ReplyDelete
  38. patut kat malaysia ni buat camni.. baru org takut sikit..

    ReplyDelete
  39. bile nafsu menguasai diri ape pun dah tak pike..

    ReplyDelete
  40. huh ?
    biar betul !!

    tapi , berani jugak dia ya nak buat jenayah tuh ~
    aish ~

    ReplyDelete
  41. eeuwwww..takot seh tngk pica kene tembak toh..mengucap panjang..

    ReplyDelete
  42. hukum tembak rupernyer...

    ReplyDelete
  43. seram2x..kalau yang lain tak insaf tak tahu lah..

    ReplyDelete
  44. hukuman macam ni sepatutnya dah insaf la...

    ReplyDelete
  45. kalau org yg tgk still ad niat nk buat lgi, tak tau la kan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...