Entry terbaru

Ditangkap Khalwat


Perkara ni agak memalukan juga lah. Rasa geram pun ada. Dah lama aku usha kelibat mereka ni. Akhirnya malam tadi terbongkar juga kegiatan maksiat yang mereka lakukan selama ni.

Malam tadi tak sempat nak cari 4 orang saksi, aku terus melulu je sebab terlampau bengang. Mula-mula aku ketuk pintu, dalam masa 30minit tak ada orang buka. Lepas tu aku ambil keputusan untuk buka sendiri.

Bila aku buka pintu, alangkah malunya ternampak mereka tanpa seurat benang. Yang jantan cuba lari, entah nak lari ke mana pun aku tak tahu. Perkara ni aku tak patut laporkan ke Jabatan Agama Islam Negeri sebab nanti aku pula yang dimarahi.


Oleh itu aku cuma laporkan kepada mak tentang kegiatan mereka. Mak juga turut berasa kesal dengan perbuatan mereka. Kami cuma halau mereka dari rumah. Pesan aku cuma satu, jangan pernah cuba kembali lagi. Nanti aku bagi racun baru tahu.


Klu yang membantu:


Mereka: 2 ekor tikus
Pintu: pintu kabinet dapur


Yang betina nama Siti dan yg jantan org panggil Jan je hehe.


p/s: jangan cuba-cuba melakukan maksiat dalam rumah aku, nanti aku bagi racun tikus baru tahu.  hehe



53 Comments
Tweets
Comments

53 Comments:

  1. perhh saspen!!! hahaha adeh~

    ReplyDelete
  2. alahai kenapa tak bawak asid g serang rumah dorang.. simabah je kat anu masing2 tu. gatai benar nak buat maksiat je. kawen taknak, dilaknat Allah baru tau

    ReplyDelete
  3. suspen je baca..ingatkan manusia td..hehee

    ReplyDelete
  4. hahahahhaha
    adoiiiii
    ingt betoi2 la ang ni jadi pegwai pencegah maksiat
    heeeee
    bagus2
    cegahla haiwan perosak
    heeee

    ReplyDelete
  5. x baik halang tikus2 tu nak membiak

    hehehe

    ReplyDelete
  6. cis..bt gua suspens! cik siti yg bedebah... suka tebok sana, tebok sini

    ReplyDelete
  7. Aku dah agak aku kena kencing dan terima kasih sebab kencing aku erghhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  8. gwa ingat manusia la tadi kan..!! grrr

    ReplyDelete
  9. hahaha....lucu...dorang tu binatang...ndak apa...hehehe

    ReplyDelete
  10. aku trtipu...tikus rupanya.=_=

    ReplyDelete
  11. cuak aku bro.. kih kih kih..

    ReplyDelete
  12. hehehe,, terbaikk la abg

    ReplyDelete
  13. haha kantoi berkhalwat :P

    ReplyDelete
  14. lol, xmintak denda sendiri ke? rm3000 sekor,,haha

    ReplyDelete
  15. haha jahanam punye kapel.. tenyeh je ngan cili bro. dah la suke gigit buku orang. hahahah

    ReplyDelete
  16. Ya ampun si bobo ni kan..serius lg tu diri ini membaca dgn khusyuk..rupanya tikus !!! AHAHAHA terkena dah :P

    ReplyDelete
  17. alahai.. ngat sapakne tgkp khalwat td.. huhu

    ReplyDelete
  18. hahaha~ ingatkan berani sangat nak marah org.

    bela la kucing yg menikus. semoga tikus dihabis.

    ReplyDelete
  19. haha~,..terpedaya sebentar,..haha~

    ReplyDelete
  20. hahaha. ingatkan apa lah td.

    ReplyDelete
  21. hahaha.. kb pun geram gak ngan dorang ni.. :P

    ReplyDelete
  22. haha...cik siti dengan en jan rupanya..kah3~

    ReplyDelete
  23. bagi je...lps tu baling batu...

    ReplyDelete
  24. haha..kat rumah aku ada cicak yg buat maksiat..skali guna getah je..haha

    ReplyDelete
  25. kihkih!
    jgn halau.
    mereka akan kembali.
    lastik je dua-dua.

    ReplyDelete
  26. hahahahahah. tahan lagi. bersopan sikit dalam kabinet dapur. hok kucing pulak..tgh laman berasmara danaaaaa

    ReplyDelete
  27. haha.. ingatkan tgkap khalwat ape le tadi.

    tikus pon pandai berdua-duaan ye. :P

    ReplyDelete
  28. haha,,mati2 ingatkan orang betul tadi..hampeh!

    bagilah can diorang nak bercengkerama..apa daa..:P

    ReplyDelete
  29. hishhh.
    debor2 dah bace tadiii
    hehehe

    ReplyDelete
  30. hahaha dah agak mesti sumting wrong dlm citr sbb cara cite tu xde senebes mn *chewah* hahaha
    Nape ko ganggu diaorg beb..biar lo depa mbiak hahaha

    ReplyDelete
  31. diorang ada surat nikah la..pepandai je nak halau..haha

    ReplyDelete
  32. wah...sasper jer tadi.

    rahsia orang yang lahir bulan januari :

    Bercita-cita tinggi dan orangnya serius. Suka mendidik dan dididik. Sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik. Rajin dan setiap yang dibuat nampak keuntungan. Suka smart, kemas dan teratur. Bersifat sensitif , berfikiran mendalam. Pandai mengambil hati orang lain. Pendiam kecuali telah dirangsang. Agak pemalu daya tumpuan yang sangat tinggi. Mudah mendisiplinkan diri sendiri. Badannya sihat tetapi mudah diserang selsema. Bersikap romantik tetapi tidak pandai mempamerkannya. Cukup sayang pada kanak-kanak. Suka duduk rumah. Setia pada segala-galanya. Perlu belajar kemahiran sosial. Cukup cemburu yg sangat tinggi.

    ReplyDelete
  33. siti dan jan dah sah di ijabkabul la.

    aku wali si siti.

    tak patut ko halang diorang.

    lagipon siti baru pulih dari masalh mandul.

    ape salahnya dia mencuba

    ReplyDelete
  34. kalau nk tgkp mmg tak tertgkp...meluat btl la...lps tu tggl najis merata...huh !

    ReplyDelete
  35. hehehehe sabo jele si iMBobo ni tau! suspen aje sis baca..

    ReplyDelete
  36. tertipu wey!!!! dush! dush!

    ReplyDelete
  37. hok aloh.tipah tertipu lagi!

    ReplyDelete
  38. ooohhh...
    bgus!!.. mncegah mksiat tanggugjwb bersama hehehee

    ReplyDelete
  39. Msh psl depa ni? Hihi..part II ada dak? =]

    ReplyDelete
  40. giler suspens.. hahaa..
    best entry :)

    http://irsyanim.blogspot.com/2011/09/jalan-jalan-before-masuk-blajaa.html

    ReplyDelete
  41. saspen giler!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHHAA!!!

    ReplyDelete
  42. haha.. suspens sungguh la...

    ReplyDelete
  43. seb baik awak tak record pas tu upload kat youtube....hheee

    ReplyDelete
  44. ingt ke betul lah td..name tikus kemain lg..

    ReplyDelete
  45. sabo je la..huhu
    bagi la can, dorg dah kahwin tu..haha

    ReplyDelete
  46. ish.. tekezut ghaso.. :P

    ReplyDelete
  47. dah agak dahh..ahhaha.. nape panggil siti..panggil laa puteri ayu.. haha

    ReplyDelete
  48. tak terkena sbb dh agak mesti last2 ni bukan psl org haha sbb tu ika bace entry ni sambil senyum je lalala :P

    ReplyDelete
  49. ha,,ha,, ingat aa tdi..
    rpanaya tikus..he..he..

    ReplyDelete
  50. wahahaha... dah agak dh.. masuk rangkap ke-2 syuzi dh dpt agak dh ni mesti just nk bikin gempak jer.. hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...