Entry terbaru

Saya Nak Pondan



Terbaca keratan surat khabar Harian Metro bertajuk Padah Berebut Pondan. Seorang lelaki pelajar IPTA berumur 21 tahun disimbah asid oleh seorang lelaki yang dipercayai turut mempunyai hati pada si gadis pondan yang sama.

Kesian kan? tak semena-mena melecur badan dan muka. Polis kini telah menahan seorang suspek berumur 19 tahun yang dipercayai turut meminati pondan yang sama. Ini semua mungkin kes ceburu lah kot.

Lelaki sebenarnya suka orang ambil berat pasal diri dia. Sama macam perempuan juga. Mesti pondan tu pandai layan dan amik hati dia, itu yang sanggup berebut tu. 

Errr. Tak boleh cakap banyak. Nanti kena serang dengan Kesatuan Pondan-pondan Malaysia pula. hehe. Pernah ada pengalaman, tu yang serik tu haha.





  • Senarai blog pilihan follower, blog iMBobo ditangga kedua selepas Ben Ashaari hehe. Blog anda mungkin tersenarai DISINI
  • Bukan Calang-Calang blogger beri tips backlink, jom tengok SINI :)


56 Comments
Tweets
Comments

56 Comments:

  1. Tak paham dengan dunia sekarang..macam2 berlaku kan..

    ReplyDelete
  2. nk komen..tp tkot kna serng..kalu cmtuh no komen la..hihi

    ReplyDelete
  3. dunia sekarang, entah pape. huhu

    ReplyDelete
  4. Dunia nak kiamat...sangat risau klu turun bala macam Allah turun bala pada kaum Lut..Nauzubillah..

    ReplyDelete
  5. subhanallah..
    kan dah sia2 kena asid :(

    ReplyDelete
  6. ase nye pmpn g rmai dr laki p awat la dea plih pondan gak.. huhu..

    wah.. tahniah.. tp bg ara imBobo the best la.. :)

    ReplyDelete
  7. omg. -.- nafsu apekah? hahak. woooooow. thanks promote. sangat terharu ^^, sobs.
    (lap hingus kat baju bobo) hahak

    ReplyDelete
  8. euw...
    mcm la pondan tu boleh handsomekan balik muke die tuu......

    ReplyDelete
  9. Alamak..mcm ni pn ada jgk..hoho..

    ReplyDelete
  10. menjadi2 lak simbah asid ni..

    ReplyDelete
  11. em.. mrh je trus simbah asid.. :(

    ReplyDelete
  12. alahai..berbaloi ke bila dah jadi mcm tu ea..hmm

    ReplyDelete
  13. erkk, pondan pon ada kesatuan ke?huhu

    ReplyDelete
  14. boleh ziey gelak skit,.."hahahahaha!!" - Kesatuan pondan-pondan Malaysia jangan marah okeh!

    *da abes kot ppuan kat muka bumi niey..adui~

    ReplyDelete
  15. geli siot..haha. apekah seh. kes simbah asid lagi. tak paham betul la. penjualan asid kena diketatkan ni. mcm jual pistol senapang. bahaya betul disalahgunakan ni.

    ReplyDelete
  16. kalo pempuan dok 1 blk ngn lelaki..kn bahaya..bisa aja kena tangkap khalwat..

    klo lelaki dok sm lelaki dlm 1 blk...xde nk dihairankan kn....nama pon kwn.."kwn tp mesra"

    ReplyDelete
  17. tak cukup perempuan ke diaorg ni?hehehe..benda sama je diaorg ni ada sama ngan kita

    ReplyDelete
  18. auwww hebat nye sampai buat orang jadi sewel~ bangga mak dengan u nyah.. ( untuk akak/abang cantek dlm gambar tu )

    ReplyDelete
  19. haha..
    pe y ad kt pondan tuh.. haishhhh

    ReplyDelete
  20. ada pulak berebut camtu huhu..

    ReplyDelete
  21. mungkin dengan terjadinya perkara ini, ianya bakalan menyedarkan diri si lelaki ituu..ia suatu karma juga..perhaps!

    ReplyDelete
  22. arrghhh ape da dorang ni nafsu songsang !

    ReplyDelete
  23. adoiyai..pondan gak yang diorang carik. tak cun pulak tu. haha

    ReplyDelete
  24. akhir zaman...banyak benda yang tidak betul...

    ReplyDelete
  25. Xtau la nak ckp pe. Akn keep personal opinion utk dr sndri sbb takut tslh ckp =)

    ReplyDelete
  26. benci pondan.
    euwwwwwww

    ReplyDelete
  27. emmmm...dh nk kiamat agaknye...x phm.. xphm.. tp skrg mmg mkin menjadi2 plk kes maen asid ni.. bahaya la..

    ReplyDelete
  28. kesian mangsa simbah asid tuh

    ReplyDelete
  29. erm, 1st aku rasa nak tergelak.. sb jantan berebut jantan.

    2nd, kesian kat mangsa asid. tak kan xboleh slow talk kot bro?

    ReplyDelete
  30. subhanaAllah.. macm2 perkara pelik sekarang ni T.T

    semoga kita tidak tergolong dalam perkara sepeti ini dan moga2 yang telibat segera kembali ke panggal jalan

    ReplyDelete
  31. mak ai takutnye.. ade owg mcm ni.. huhu..

    ReplyDelete
  32. hakhak..pengalaman mengajar kt..lalalal..

    ReplyDelete
  33. semakin jauh kita dgn Yang Maha Kuasa inilah jadinya..

    ReplyDelete
  34. apa ada padan pondan??cian pompuan2 kt luar tu..

    jom laa buat kek untuk sy

    http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

    ReplyDelete
  35. pondan pon berebut?? buruk sgt ke pompuan tulen ni? huhuhu

    ReplyDelete
  36. adoiii..tergugat aku sebagai perempuan..haha

    ReplyDelete
  37. dunia dah nak samapi penghujung semakin banyak bende pelik berlaku.

    tak dapat nak komen pe pe isu ni. kisah sebenar hanya mereka yang tahu. kadang media ni putar belit cerita.

    **jue kan ada banyak lagi ayat ayat power. hehehe.

    ReplyDelete
  38. bodoh punya olang ma.. kasi potong je gajah ko tu..? dgn pondan pun nk ke?
    wei.. pondan ada atu je lubang..?
    awek ada 2 lubang..
    yg mana ko nak? aku nk 2 lubang.

    ReplyDelete
  39. hmmm banyak plak cite camni semenjak 2 menjak ni...cam trend la plak :(

    ReplyDelete
  40. Kasian sekali yang jadi korban. Semiga tak terulang kejadian serupa dikemudian hari. Pelaku sudah seharusnya dihukum berat.

    indonesiatooverseas

    ReplyDelete
  41. aku pernah kena skali je dgn pondan..haha

    ReplyDelete
  42. ape ke hal daa..pondan pun nak berebut..wat dosa je..

    ReplyDelete
  43. lelaki macam ni lah bagus kalau buat laki..setia wo~ tp mlgnye dy nk yg tu jgk..fine ah..tacink ngn dy ! hahaha

    ReplyDelete
  44. aiyo..perempuan dah abis ke yg dikejar pondan..tak pasal pasal je jd gnie..hurmm

    ReplyDelete
  45. eeeeuuu... geli tgk die dgn pondan tu... ape best sgt pondan? ape dh xde PEREMPUAN dah ker? hihihihi

    ReplyDelete
  46. macam macam sekarang...

    ada hadiah untuk yg selalu jenguk blog saya :

    http://www.4shared.com/file/08_I9FA1/T_LAHIR.html

    ReplyDelete
  47. tak berbalai terseksa tubuh badan sebab pondan...ish! dunia akhir zaman...

    ReplyDelete
  48. huahahahaha... rugi giler... kena simbah asid gara2 berebut pondan... kah3...

    ReplyDelete
  49. hanya sebab pondan je nak simbah2 asid.. aku simbah alkali kang baru tahu.. hahahaha...

    ReplyDelete
  50. skang ni baru ade majlis agama yg mtk tahan bapok tu... sebab die kate menyimpang dari landasan... haihh

    ReplyDelete
  51. geli la laki2 tu.mcm dh xde pompuan dlm dunia ni..mude ag..sayang btol..

    ReplyDelete
  52. errr,terkejut bace entry ni huk3x >_<

    ReplyDelete
  53. hai apa nak jadi le orang skrg,insaf la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...