Entry terbaru

Seram Wanita Berkebaya Merah


Wah ramai yang ternanti-nanti sambungan kisah seram malam pertama tu, ni aku nak sambung.. lepas langsuir tu bertenggek lama atas ampaian (tempat sidai baju) tu langsuir tu terbang ke atas pokok lepas tu hilang. 

Tapi pada malam yang sama, pak cik aku iaitu ayah kepada pengantin lelaki keluar minum dgn kawan-kawan, lepas minum dia jalan kaki seorang pulang ke rumah, on the way balik dia rasa macam ada orang ikut dia, tapi pakcik aku ni berani, die toleh dan tegur. Masa die toleh tu dia rasa macam kena lempang dan terus teleng, tukang ubat kata memang dia kena pelempang dengan benda tu.



Kata pakcik sebelum kejadian dia ada nampak perempuan berbaju kebaya merah duduk di tembok. Dia ingat perempuan tu nak tunggu seseorang. Sebab katanya tak nampak macam hantu pun, macam orang biasa tapi cantik lah juga.

Di Stesen Minyak R & R Gurun

Macam-macam lagi kes yang terjadi kat situ, nanti aku cerita pengalaman aku kat situ.. owh ye! korang nak tahu tempat yang aku cerita ni kat mana? dekat balakong kajang, tapi dah tak ada dah tempat ni, kerajaan dah tarah abis pokok-pokok kat situ dan sekarang dibina highway.

p/s: aku rasa orang yang tebang pokok besar tu mesti ada berlaku sesuatu kat dia. pokok tu macam hidup wooo.

44 Comments
Tweets
Comments

44 Comments:

  1. garang sungguh 'makcik' red kebaya tu eh.. siap main lempang2 lagi.

    ReplyDelete
  2. pehhh
    menakutkan.
    buat berani pun kne pelempang.

    ReplyDelete
  3. heroin filem red kebaya tu heee


    so, highway tu seram mcm jalan karak tu la ekk?huhu

    ReplyDelete
  4. bobo pnh tertgk ker perempuan si berkebaya merah ni...

    ReplyDelete
  5. gulrp...telan air liur je bce ni..huhu

    ReplyDelete
  6. aiseh pernah gak bce paper pasal pompuan kebaya merah, tp mcm xrasa seram sebab perempuan tu lawa. hehe

    ReplyDelete
  7. adakah antoo itu sejelita pelakon the red kebaya tu???

    ReplyDelete
  8. grrr..okeh,ini mnakutkan..len kali bace la ayat2 ckit..xde la nmpk bnde tu..hihi

    ReplyDelete
  9. pkok bsr nih slalunya ad pnunggu huhuhu

    ReplyDelete
  10. aku dok kajang wei.. selalu jugak la main futsal kat balakong tu.. balik 2-3 pagi sorang2 naik moto.. tak jumpa pun awek,mak org,janda kebaya merah.. jalan mana ni wei.. cer citer..

    ReplyDelete
  11. huuhh..bahaya benda2 ni...boleh bawak maut kalau tengah memandu kat highway...tiba2 dok muncul kan...huhu~

    ReplyDelete
  12. pompuan kebaya merah ni pun ade dlm cerita awek ku pontianak kn..^_^

    ReplyDelete
  13. mak aii.. takutnye.. haha

    ReplyDelete
  14. seram weh....
    label entri pon dah cukup seram...
    hati hati dengan the red kebaya~~~~

    ReplyDelete
  15. ape jadi pd si penebang pokok ek?ehe

    ReplyDelete
  16. tapi gambar atas tu cm seksi je..hehehe

    ReplyDelete
  17. err pmpuan baju merah tu ke yg lempang..wuwu seram dh la bace mlm plak huhu

    ReplyDelete
  18. balakong kajang? adoiii... dekat dgn umah syuzi tu.... huhu.. tp syuzi jarang lalu sane.. heheeh... seram plak bace citer2 hantu mlm2 jumaat ni...

    ReplyDelete
  19. kdg2 pokok tu tmpt tgl die.. bukan pnunggu cane.. lau kte tebang sama cak kt musnahkan tmpt tgl die.. tu yg kne mrh tu.. hehehe.. seriau bce!

    ReplyDelete
  20. Atikel Kosmo tu 2009??

    memang pernah terbaca & tertengok pic akak kat pam minyak Gurun tu..

    ReplyDelete
  21. arghh!! betul ke cite nie??

    ReplyDelete
  22. scary marry nye bca memalam ni

    ReplyDelete
  23. err...mmg meremang bulu roma...

    ReplyDelete
  24. adoi.. citer seram la plak... huhu... terbaca nih.. nanti mesti takut nak drive...

    ReplyDelete
  25. nasib baik dah pagi..kalau baca malam tadi tak terbaca la jawabnya... :D

    ReplyDelete
  26. sila jgn wat citer seram kt sni..kikikikiki

    ReplyDelete
  27. dulu pernah hit kan pasal red kebaya lady ni. masa aku takut giler nak lalu highway.

    ReplyDelete
  28. hantu lipstik merah takde ke..?

    ReplyDelete
  29. tatutttttttnyerrrrrrr.... HEHEHEHE tu kalo anak sis kata dia takut.. kihkihkih

    ReplyDelete
  30. dulu takut keluar malam...sekarang nie ndak sudah tapi cukup2lah tengok benda2 yang menakutkan

    ReplyDelete
  31. gmbr btul ye tu nmpk org pkai kebaya merah? errr

    ReplyDelete
  32. adehhh..seram gile plak :(

    ReplyDelete
  33. Ntah ape jadi la kalau jadi kat diri sendiri... >.<

    ReplyDelete
  34. aku x prsn gambo tu mula2 td..aku dah dahla pnakut weh

    scary eh! ni bkn sama cam lam karak tu ke beb...eeeee

    ReplyDelete
  35. simpangggg ~ hahaha .,takot bhaiiii

    ReplyDelete
  36. oo ni la smbungan dia..
    bru tau pengakhiran mcm mana :)

    ReplyDelete
  37. seram nye lah hai. lame dah tak dengar cite2 seram.

    p/s : lamenye tak singgah sini...

    ReplyDelete
  38. satg tgk owg kai kebaya merah twus cabut la..slalu bce entry seram ni mlm2.. adoii.. satg tkot la na p toilet.. =="

    ReplyDelete
  39. seriau..mintak2 dijauhkan.

    ReplyDelete
  40. huhu.. macam2 la kan.. seam jugak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...