Entry terbaru

Mood Swings



Salam semua! Apa macam raya korang? mesti best kan? Aku sempat juga blogwalking 2 3 hari ni walaupun orang sibuk raya tapi aku tak sibuk hehe..  Aku tengok macam-macam ragam blogger sambut raya. Ada yang meriah, gembira ada yang juga bosan dan sedih. Masing-masing ada mood tersendiri.


Sejak malam raya sampai sekarang aku belum ada mood untuk buat entry. Sebab macam blur ramai orang buat entry pasal raya dan aku rasa macam dah tak ada idea nak cakap pasal raya dah hehe. 

Entry MERDEKA dah buat, entry RAYA pun dah buat haha.. blur weyh.. apa lagi yang belum. Malam ni baru datang mood balik. Harap-harap lepas ni aku boleh update blog macam update TWITTER aku hehe ataupun FACEBOOK.

Malam ni aku lagi blur. Kalau korang perasan blog aku ada sedikit perubahan. Bloglist aku hilang!!! Siapa curi? tolong lah pulangkan segera. Macam mana boleh hilang ni? Dia Chipsmore ke Oreo? HAHA..

Banyak benda aku kena kemaskini ni, tapi aku rasa tak boleh settle malam ni sebab aku dah penat dan nak tidur hehe. 2 3 hari ni blog memang sunyi, korang ada ke tak ni? hehe. Wahai rakan-rakan blogger, tunjukkan lah dirimu jika kamu semua ada hehe. 


Okaylah, kalau ada yang membaca ni, trimas ya! Goodnite!!! :)

p/s: mohon nasihat dan panduan yang pakar..

16 Comments
Tweets
Comments

16 Comments:

  1. saya hilang selama 3 hariii! hee. kini telah muncul kembali. maklumlah, tak semua kampung ada line untuk broadband mahupun internet connection sepeti streamyx. ;) mood untuk update seperti biasa belum ada lagi. mood untuk cerita pasal raya pun takde sebab raya mcm biasa je.nothing special. cuma pergi melawat rumah orang je kan.

    ReplyDelete
  2. macam mana boleh hilang semua bloglist tu iMbobo..?

    ReplyDelete
  3. im here bebeh..hahahahhaha.tulah makan rendang dengan lemang banyak sangat. tu yang tepu otak memikirkan idea nak update.. hehhehe

    ReplyDelete
  4. izzati: yeah! teruskan blogging hehe..

    ezad: entah tatau kenapa, ni nak buat balik hehe

    faridah: haha tula psal, bila perut dah penuh otak tak boleh fikir plus cpt mgantuk hehe

    ReplyDelete
  5. terasa bese aje raya..

    p/s: udah muda sgt..mood raya kurang sikit..hekhek..

    ReplyDelete
  6. aku pon sebenarnya nak buat entri pasal aku dapat duit raye lapan rhibu tapi kesian kat orang macam engko takut jeles pulek kannn ? hakhak

    ReplyDelete
  7. hahaha memang ramai kan yg cuti muti time merdeka raya ni

    aku je yg rajin update blog sbb ada yg btanya hihi

    ReplyDelete
  8. xde mood nak update blog jugak!

    huhu

    ReplyDelete
  9. bloglist pg beraya kot..hee
    selamat hari raya

    ReplyDelete
  10. mood nak masuk u pulak yg on ni.. hehe..

    ReplyDelete
  11. Amboi pas cuti sakan xde mood nak blogging eh hihi
    Psl blog list tu x sure nape, hr tu blog jue ngan hanie ilang follower. Pas remove add remove add bkali2 br muncul blk =)

    ReplyDelete
  12. Dua kali anta komen sbb previous tu x prsn psl blog list =P

    ReplyDelete
  13. shera baru kembali setelah seminggu menghilangkan diri...

    ReplyDelete
  14. SIS hilang selama 10 hari... :) xde blogwalking... xde entri baru... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...