Entry terbaru

Abby Abadi & Zul Berpisah selepas 3 tahun


Dalam entri bertarikh 25 Oktober yang diberi tajuk 'Zulkifli Ariffin', Abby melalui blog peribadinya mengakui telah berpisah dengan Zul.
Sy......... mmmm, di duga lagi...... Sedih mmg tak tergambar dgn kata2, tp Sy redha dgn ketentuan NYA..... Mungkin ada kesilapan Sy, yg Sy lakukan tanpa sedar sebelum ni, & skrg inilah balasan tuhan pd Sy. Sy terharu sebenarnya dgn doa dr semua yg mengharapkan kami bertemu jodoh sebelum ni, tp apakan daya......... Sy pun mengharap 'sesuatu yg terbaik' sebenarnya... tp INILAH TAKDIR SAYA :)
 Sy sedih........ sgt sedih utk terima 'kehilangan' ini.......... tp Sy takde kuasa utk ubah keadaan. Sy cuma nk org yg Sy sayang bahagia dgn apa yg dia mahukan. Insyallah, masa susahpun buleh jer cari Sy. :,) 
Abby tidak mengulas lanjut mengapa hubungan mereka terlerai dipertengahan jalan. Siapakah yang memutuskannya. Tapi macam dapat agak ye?

Abby juga mengucapkan Selamat Ulangtahun yang ke-25 buat Zul. Dan menyatakan Zul sentiasa dalam hatinya. Tapi kalau Zul dah kahwin nanti macam mana tu?  Tak pe, iMBobo kan ada. hehe. 


Rasa kesian kat Abby kan? Banyak betul dugaan datang menimpa. Semoga kekal tabah dan kuat dalam hidup dan cepat mencari bakal pegganti, kalau tak jumpa, ehem2.. hehe.

5 Comments
Tweets
Comments

5 Comments:

  1. hahaha blog ni dah boleh jadi blog murai dot com ni.. hehehe hangat sungguh

    ReplyDelete
  2. mesti zul tu demand nak anak dara

    ReplyDelete
  3. alahai..abby baru je terbuka hati nak kawin..cian3...

    ReplyDelete
  4. dia tabah sbb tue d duga sebegitu...

    ReplyDelete
  5. ada lsgi jodoh yang terbaik untuk dia =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...