Entry terbaru

Bapa Liwat Bayi



Bila baca keratan akhbar ni, tergamaknya seorang bapa melakukan perkara tersebut terhadap anak sendiri yang baru je berumur 23 hari. Bayangkanlah keperitan dan kesakitan bayi yang tidak berdosa itu ketika bapa kandung sedang enak meliwatnya.

Kejadian ini berlaku disebabkan si isteri menolak keinginan suami untuk ehem2, kerana isteri sedang dalam pantang. Lantas si suami mengambil keputusan bodoh meliwat anaknya.

Bahagian mulut mangsa didapati lebam akibat ditutupi tangan bapanya bagi mengelakkan tagisan bayi didengari oleh isterinya yang pada ketika itu sedang berehat di ruang tamu. 

Isu yang perlu kita fikirkan terlebih dahulu ialah kenapa ia terjadi, apa puncanya dan bagaimana untuk mengelakkan ia berlaku lagi.

Tapi pada pendapat korang, siapa yang patut dipersalahkan? Bapa atau si Ibu? atau dua-dua salah?

p/s: banyak lagi cara untuk melayan suami kan.

32 Comments
Tweets
Comments

32 Comments:

  1. dalam persoalan ni sebenarnya mungkin si suami yg salah. takkan orang dlm pantang berdaya nak 'melayan' kot. senang cerita si suami ni kurang didikan agama. so sbb tu xkenal mana yg halal dan yg haram.

    ciss kurang ajar. potong dia 'punya'. jahat sangat!

    ReplyDelete
  2. bodohnye lelaki tu..geram!

    ReplyDelete
  3. dah tentu bapanya..ilmu tak ada,jadilah mcm ni,kejadian berlaku dekat aje dengan rumah cinnamon..jalan kaki lambat sampai,berlari patah kaki,naik kereta tak sampai 5minit sampai..

    ReplyDelete
  4. hidup penuh nafsu begini la.
    kita sepatutnya tahu mngawal nafsu.
    pergi kahwin 4 la bod-h!
    haha

    ReplyDelete
  5. Ya Allah! apasal lar ngn bapak baby tu.Takde otak ker.huhu=.=
    Bapa yg salah!
    Titik.

    huhu..emosi pulak^^

    ReplyDelete
  6. erkk geramnya..liwat je balik sipelaku tu huhh

    ReplyDelete
  7. huwaaaaaaaaaaaaa.. kesian.. bodohnya, tak fikir panjang..

    ReplyDelete
  8. subhanallah :(
    kenapa akhir zaman sampai cmni..
    MANUSIA ke ape ni :(







    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  9. ni gile ke ape ni? kejam kot

    ReplyDelete
  10. eii bodo gilerrrr...bpk sengal bpk xte perikebinatangan..grr

    ReplyDelete
  11. Apa la nk jd dgn manusia zaman skrg. Dgn baby pun ada nafsu jugak. Kesian giler -,-

    ReplyDelete
  12. ok.fine..
    bodoh sangat bodoh dan terlalu bodoh .

    ReplyDelete
  13. bapa itu sangat bodoh gilo babeng

    ReplyDelete
  14. laki tu ptut phm..pompuan takleh nk ber'ehem2' dlm tempoh pantang... tu point utamanya.. bahaya utk bdn pompuan tu klu nk wat jugak.. kang jd pape kt pompuan tu nti, laki kata x pndai jg bdn plk.. tp ada byk cara lg klu nk dilayan.. dua2 kna btolak ansur la... jgn jdikan hal tu sbgai alasan utk rosakkn anak sendiri.. susah bila nafsu dibiar jd raja.. kesian kt budak.. harap dijauhkanlah hal mcm ni....

    ReplyDelete
  15. wah kejamnya bapak dia.. gila ke??? kawen bukan sekadar itu k... ada banyak sebab rumahtangga didirikan.. didikan agama x ada la tu sebab tu sanggup buat macam tu kat baby.. masyaAllah.. haish...

    ReplyDelete
  16. Lelaki tu yg SALAH !
    Ya Allah...kesian baby tu :(

    ReplyDelete
  17. yg mcm ni pun ada..gila seks btl...woooo
    lg pn bini dlm pntng tu sabor2 la sikit..

    ReplyDelete
  18. eeeee
    mengong gile ah
    aigoooo
    cm dah takde isteri...aduhaiiii

    ReplyDelete
  19. terkejut Kancil membaca cerita nie...dah gila benar lelaki berstatus bapa...bukan manusia tetapi binatang

    ReplyDelete
  20. teruk sungguh... anak sendiri pun nak diliwatnya... memang tak ada sifat kebapaan langsung la..

    ReplyDelete
  21. hamba sokong kancil..
    ini bukan bapa namanya..haiwan dh..bayi lagi tuh..anak sendiri lak

    ReplyDelete
  22. manusia macam nie patut dibunuh dengan dicampak dari tingkat 5.
    then digeles2 dengan lori bertayar 8.
    baru setimpal dengan apa yg dia buad.
    bodoh~

    ReplyDelete
  23. aq paling geram dengan orang yg macam ni..darah daging sendiri diperlakukan macam tu....

    ReplyDelete
  24. lelaki bertuankan nafsu macam tu la.
    mcm mana nak salahkan ibu/istri, dia dlm pantang lagi kot. sakit beranak tk habis lagi. xkan nak ajak bersama. gila ka apa.

    kalau ikut undng2 liberal ni setakat penjara je. cube fikir apa impact kat anak tu bila besar nanti.

    ReplyDelete
  25. lelaki bertuankan nafsu macam tu la.
    mcm mana nak salahkan ibu/istri, dia dlm pantang lagi kot. sakit beranak tk habis lagi. xkan nak ajak bersama. gila ka apa.

    kalau ikut undng2 liberal ni setakat penjara je. cube fikir apa impact kat anak tu bila besar nanti.

    ReplyDelete
  26. erm.. isteri tu x boleh nak disalahkan tempoh kelahiran 23 hari masih blm pulih sepenuhnya bagi seorang perempuan yg bersalin.. dan mungkin masih ada yg dlm keadaan berhadas lagi (darah nifas) yg blm kering so mcm mana nk layan? Walaupun byk cara lain boleh si isteri lakukan tp si suami bernafsu syaitan ke sehingga x mampu nak berfikir secara logik dan tak mampukah lelaki tersebut utk mengawal nafsunya? ada berbagai cara juga utk mengawal nafsu knp tidak digunakan?? lelaki... jgn pkkan nafsu sahaja.. yang menanggung siapa?? perempuan.. yg melahirkan, yg sakit itu siapa? perempuan.. so x boleh ke si lelaki tu berkorban dlm masa isteri berpantang???? huhu sorry teremosi la plak.. sian kat baby sebenarnya.. err geram!!

    ReplyDelete
  27. sepatutnya seorang bapa patut melindungi anak dia tapi apa yg bapa ni buat??

    ReplyDelete
  28. Astaghfirullahal azim,sedih bace entry ni,xtau nk kata ape..sanggup plak die liwat ank yg masih kecil,masyaAllah..dunia akhir zaman :(

    ReplyDelete
  29. ayah yg BABI!

    BABI pun tak hampeh cam tu!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...