Entry terbaru

Bouncer belagak hebat!


Bouncer mengikut kamus dewan edisi terdahulu ialah pengawal ataupun tukang pukul haha. Korang pernah tengok bouncer? Selalunya mereka ni berbadan sasa, bertulang dawai berurat besi tapi ada ketulan lemak didada hehe.


Tergelak aku baca Kosmo hari ini, salah sebuah pusat hiburan di Kuala Lumpur telah diserbu oleh polis, bouncer ni belagak hebat dan nak digeruni dengan memilik pistol tapi pistol tiruan.

Masa tengah serbu tu menggelabah dia suruh awek dia yang juga penjaga kaunter untuk membuangnya ke dalam tandas tapi tak sempat. KANTOI  sudah disitu haha.

Disebabkan pistol tiruan bouncer tu kena tangkap, ingatkan sebab dadah. Polis kalau dah serbu tu mesti jumpa punya kesalahan, selalu dengar pasal dadah lah, ecstacy lah, ganja dan sebagainya, tapi kali ni sebab pistol tiruan.

p/s: pagi ni kereta tak boleh start lagi!!! arghhhh..

21 Comments
Tweets
Comments

21 Comments:

  1. kesian kat bouncer tu,kahkah

    ReplyDelete
  2. bouncer guna pistol tiruan?
    ke pistol mainan je?? hehe
    kete xleh start???
    batery weak ke bobo?



    luv,
    cik ana.

    ReplyDelete
  3. salam,zaman sekarang badan je besar,berketul2 tapi,tak bermanafaat utk agama,setakat tunjuk je.

    ReplyDelete
  4. hehehehe tu maknanya setiap kesalahan xkn boleh terlepas..

    ReplyDelete
  5. haha,,tu la bouncer berlagak lagi..kan dah kantoi sudah!

    beli keta baru lah!

    ReplyDelete
  6. cuak punya bouncer..baru first time dengar istilah ni XD

    ReplyDelete
  7. hek eleh...pestol tipu jek...huhu

    ReplyDelete
  8. ada tengok berita ttg hal ni.
    hehe
    padahal pistol tiruan je.
    aiyak!

    ReplyDelete
  9. gagagagga
    aiyaaaak
    x delah ganas mne kan
    kikiki
    ayoo..nape kete tu
    bawa2 g berubat taw =]

    ReplyDelete
  10. ar mcm,

    brutel2 pun pistol triun :)

    ReplyDelete
  11. hahaha....berlagak ndak bertempat kali orang tu...

    ReplyDelete
  12. laaa...len kali xnak la rs takot2 ngn bonzer berbdn comel gitu...pecah rahsia

    ReplyDelete
  13. nape kete tak bpleh stat? beli yang baru..huhu

    ReplyDelete
  14. keh3x.. amat kesian yaw..


    jom singgah sini sat
    Eddy Interview Retis: Roxanne

    ReplyDelete
  15. haha...nama je bouncer..tapi guna pistol tiruan...kah3~

    kesian aq dengan bouncer tu iM..hee~

    ReplyDelete
  16. hahaha... tak pasal2 je kena... berlagak lagi..

    ReplyDelete
  17. ahaha..kalot suh awek yg sorok kan :P

    ReplyDelete
  18. baiklah main pistol air drpd blgk dg pistol palsu :D hehehew~

    ReplyDelete
  19. aaaikkkk??? takkan memiliki pestol palsu pn kene tangkap kot? ssh la camni.. pestol mainan anak buah byk kt umah.. hu hu.. kene sorok ni.. :P

    ReplyDelete
  20. ahaks lucu,bouncer guna pistol tiruan hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...