Entry terbaru

Cerita apa?


HAHA. Tak sangka woo ada juga yang berminat dengan cerita bra aku yang dulu tu. Apa macam dah baca? bagi sikit komen lah hehe. Entry tu dah lama, tahun lepas. Aku buat entry ni sebab ternampak ada orang search keyword cerita bra lalu sampai ke blog iMBobo ni.


Saje je buat entry ni sebab nak mengenang entry dulu-dulu hehe.


23 Comments
Tweets
Comments

23 Comments:

  1. mesti berminat orang tu...nak tahu sangat...hehehe

    ReplyDelete
  2. citer bra??? lom bc lg laaa

    ReplyDelete
  3. hohoho. terkenang masa lalu ye mr.bobo. mesti ada apa2 ni ^^

    ReplyDelete
  4. ahaha..alahaiiii cerita bra :P

    ReplyDelete
  5. haha.. biasa la 2.. bende yg menjdi tarikan n perhatian ramai.. haha..

    ReplyDelete
  6. hehe
    nk p jenguk la entry tu (:

    ReplyDelete
  7. cerita bra? cite psl ape? ce citer.. ce citer... citer psl mak imbobo ilang tu ekk?? rupenye carik bra... hikhikhik

    ReplyDelete
  8. dah bace da bro.kelaka hehehe bra mak

    ReplyDelete
  9. hahahhaha ni aku agak dia cari mende tak senonoh ni . hahaha

    ReplyDelete
  10. nak tau sape yg cari cite tu??
    kehkehkeh...gatal betol la org yg cari tuh :P




    luv,
    cik ana :)

    ReplyDelete
  11. ringat memori dolu2 eh..heee

    ReplyDelete
  12. haha,,buat la lagi cinta camtu..hihi..:)

    ReplyDelete
  13. haha..keyword apa tu iM..? aq tak reti baca la..hahaha~

    ReplyDelete
  14. mcm blog lucah plak..hehehe,..apa lah diaorg ni

    ReplyDelete
  15. xde cerita lain eh? hehehehe agak2 boleh buat filem x? kihkihkih

    ReplyDelete
  16. malu plak baca keyword tu haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...