Entry terbaru

India 2000 Millenium Concert

Korang pernah tengok tak video ni? ni masa tahun 2000 dulu, Bollywood buat konsert millenium. Antara celebrity-celebrity yang ada ialah Aamir Khan, Akshay Khanna, Rani Murkherjee, Mahima Chaudhary, dan ramai lagi.. Shah Rukh Khan pun ada tapi sekejap je.


Lagu-lagu yang didendangkan semua best-best. Dari yang lama sampai lah yang baru masa tu lagu Dil To Pagal Hai lah yang hits kan. Tapi dorang ni semua miming je. Mana ada artis Bollywood nyanyi live. Penyanyi sebenar duduk belakang tadbir je. 



Percaya atau tidak, aku hafal kot lagu-lagu dalam ni, sampai boleh tiru gaya menari hehe. Sangat kelakar lah kan? tapi at least tahu step cukup haha. Ok lah, layan lagu-lagu ni sampai tertidur. ;)


10 Comments
Tweets
Comments

10 Comments:

  1. artis bollywood memang plastik.artis malaysia jgk yg bagus..boleh serba serbi

    ReplyDelete
  2. fuh terbaiklah siap hafal lirik dan tarian lagi..hehehe..tarian traditional boleh?hehhee

    ReplyDelete
  3. penyanyi sebenar lagu2 hitz ni semuanya orang tua. tak kira yg suara lelaki mahupun perempuan. percaya tak?

    ReplyDelete
  4. imbobo minat bollywood yew.. da lame ta lyan bollywood ni.. hee

    ReplyDelete
  5. tak pernah tengok..bukan peminat cite hindustan sangat..hehe..
    samapi boleh menari, boleh la join klu ade pesta ponggal..:D

    ReplyDelete
  6. wwwwooooo
    cek bobo pon minat industan nmpaknye
    samelah kite
    x pe..sy x ejek laki suke lagu industan
    hehehehe =]

    ReplyDelete
  7. minat sangat kt amir khan.. hehe..
    betul ke ingat? ya Rabb, minat betul mr.bobo kt cite hindustan ni..

    ReplyDelete
  8. tanpa penyanyi miming belakang takbir tu..ta kemana pun artis bolly...

    teringin tul nak kenal artis miming...:')

    ReplyDelete
  9. diorg ni memng superb sbb bole menari non stop. hahaha.

    ko peminat bollywood rupanya..

    ReplyDelete
  10. diorg ni memng superb sbb bole menari non stop. hahaha.

    ko peminat bollywood rupanya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...