Entry terbaru

Maharajalawak Mega : Undi ML Boboi



Maharajalawak Mega akan membuka tirainya, kumpulan manakah yang menjadi  pilihan korang? Apa-apa pun mesti sokong kumpulan dari Malaysia ye! hehe. Sokong mesti sokong, nak undi ikut suka lah HAHA.


Setelah dicongak, tolak, bahagi, tambah, darab, perbezaan dan pengamiran. Kumpulan Boboi menjadi pilihan iMBobo. Sebut betul-betul ye, bukan BOROI, tapi Boboi!

Boboi dianggotai oleh 2 pelawak otai Malaysia iaitu Harun Salim Bachik dan Afdlin Shauki. Dari dulu iMBobo memang suka dengan lawak mereka berdua ni. Tak sabar nak tengok mereka atas stage nanti, mesti pecah perut la wa cakap lu!

Untuk mengundi:
Taip ML BOBOI ke 32999

Kenapa ek mereka pilih nama "BOBOI"? mesti ada cerita disebalik nama tu haha. Korang punya kumpulan pilihan pula macam mana? Tak tahu peserta yang lain? Jom pilih:

Kumpulan dari Malaysia
  • BP (Kuman & Sobri)
  • COMEL (Bell & Radhi)
  • HIRO (Hamdan, Ilya & Ropie)
  • LANUN (???)
  • OSBON (Os & Abon)
  • PIMAI (Imuda, Mat Over & Sathiya)
  • RAP (Aziz, Rama & Pak Lah)
  • ADLIN (Adlin)
  • 3G (Didie, Enot & Yasin)
  • ANJE (Joey & Acong)
  • JH (Jalil Hamid)
Antara semua ni, pesaing rapat Boboi rasanya kumpulan Hiro kot. hehe. Ikuti perkembangan Maharajalawak Mega di Facebook. Jom layan video persembahan kumpulan Boboi Minggu pertama!




16 Comments
Tweets
Comments

16 Comments:

  1. Senang btl diaorg buat duit kan

    ReplyDelete
  2. wa.. dah start eh? heheheh terlepas betul la sis ni..

    ReplyDelete
  3. heee...kena tengok dulu la malam nanti macam mana kan...tengok mana yang best...heee~

    ReplyDelete
  4. hehehe tak sabaq gak.minat aflin n harun salin bachik.mmg sesuai depa nie di"gu" kan. :)

    ReplyDelete
  5. comel sngguh nme boboi..haha

    ReplyDelete
  6. aishh..mcm2
    dulu raja lawak
    pastu maharaja lawak
    pastu maharaja lawak mega

    ReplyDelete
  7. surely, this will be a very funny programme ;)

    ReplyDelete
  8. sy tk berapa minta afdlin tp kalo harun ok lah..good luck utk mrk :)

    ReplyDelete
  9. amboi promote bukan main. imbobo x join ke?hehe

    ReplyDelete
  10. xpnah pulak tgk ni..p cam best jek

    ReplyDelete
  11. ok la,lawak Boboi ni..tp setakat ni semua biasa2 lagi..hehe

    ReplyDelete
  12. bawel
    dak kecik yg cumil cam best je..

    ReplyDelete
  13. setakat ni Boboi la paling best..hee~

    ReplyDelete
  14. telepas tgk laaa....tgk kat youtube je la. xde iklan. hehehehee.. tp aku mmg minat afdlin shauki. jd pilihan tu akan bias kat afdlin la kan. hahahaha

    ReplyDelete
  15. kakakaka
    lawak gile ah deme ni

    suke tgk kasut panda si afdlin
    kekeke

    ReplyDelete
  16. alamak kedit abes xleh undi.. :P
    best gak boboi ni , imbobo xmo msok 1x ? hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...