Entry terbaru

Saya nak gugurkan anak


Seorang isteri beriya nak gugurkan anak sedangkan suami sangat gembira kerana bakal menimang cahaya mata. Tapi selepas dibuat pengiraan, si suami pelik bagaimana isterinya boleh hamil 2 bulan sedangkan pada ketika itu dia tidak bersama.

Rupa-rupanya si isteri telah menjalinkan hubungan sulit dengan rakan sepejabat yang berumur 40 tahun. Banyangkan lah betapa luluh hati si suami bila dapat mengesan kecurangan isterinya dengan menyemak panggilan telefon di buat isterinya.


Mengikut hukum, seorang wanita yang sudah bersuami dan melakukan zina dengan lelaki lain perlu direjam sampai mati. Berani dia buat macam tu, memang neraka lah jawabnye kak long oi!!


27 Comments
Tweets
Comments

27 Comments:

  1. nauzubillah...
    moge jauh la dr ini
    malu diri ku ini...

    ReplyDelete
  2. memang teruk...suami kerja isteri plak buat hal...semoga kita ambil iktibar dari cerita ini

    ReplyDelete
  3. astaghfirullahalazim...
    ada suami..buat apa lagi cari lain..xfaham btol

    ReplyDelete
  4. Pergh! Gila gilak! Sanggup buat suami macam tu. Memang gila lah!

    ReplyDelete
  5. apsal dasyat sgt bini die tu..aiyooo..

    ReplyDelete
  6. Nauzubillah...jauhkanla hal2 bodoh camtu dr kita semua huhu

    ReplyDelete
  7. aish..teruk betol ini perempuan :)

    ReplyDelete
  8. dunia sekarang macam2 kan?
    takot sangat dengan mase depan yang belum pasti nie.
    :(

    ReplyDelete
  9. ee..geramnye kt pmpuan tu.dh ade suami leklok, p cari jantan lain lg..haishh

    ReplyDelete
  10. subhanallah :(
    kenapa begitu :((



    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  11. fuuhhh...da kawen tu..buat hal lagi..adoiii...masalah3~ huhu~

    ReplyDelete
  12. soalan SPM selalu tanya pasal gejala sosial yang berlaku dan cara atasi.
    Tapi kenapa masih berlaku sebegini? Sebab...err.... Ilmu tanpa amal! Ibarat pokok tak berbuah. Sungguh pintless. Studyy for exam, but not study for life.
    Aduhai!

    ReplyDelete
  13. rejam je popuan tu.. nati timbul bala lain plak..

    ReplyDelete
  14. erm..sian suami dia..

    ReplyDelete
  15. nauzubillah.
    jauhkanla dari perkara sebegini baik istri atau suami. ye la laki buat tak nampak. bila pompuan buat terang lagi besuluh kalau perut dah ke depan.

    astagfirullah.

    ReplyDelete
  16. ni perempuan.... mmg BODOH! malas nk komen panjang.. buat sakit hati ajer bila baca benda mcm ni.. tp bagusla jadikan pengajaran... Nauzubillah... minta dijauhkan perkara begini semoga Allah tetapkan iman aku.. setia pada sang suami walau punya kekurangan kitalah sbg isteri menjadi penambahbaik kpd kekurangan suami...

    ReplyDelete
  17. Salam;
    Nerakalah jawabnya...kalau tak taubat.

    ReplyDelete
  18. nauzubillah, jauhilah saudara2 kami daripada fitnah sebgini T.T

    jangan curang !! ikut syariah.. yer~

    ReplyDelete
  19. Giler.

    Bodoh la sape yg buat macam tu.

    ReplyDelete
  20. nauzubillah,bila nafsu menguasai mcm ni la jadinye,semoga dijauhkan la kite semua


    lama ika xsinggah sini,dh byk terlepas entry IMBobo wuwuwu sedih >_<

    ReplyDelete
  21. waaahhhhh!!! JAHATnye isteri die... mmg PATOT kene REJAM sampai mati..!! ishh ishh ishh... berlaku curang blkg suami.. dose beso wo0o0...

    ReplyDelete
  22. Scary! Apa nak jadi la beb

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...