Entry terbaru

Speech Steve Jobs paling bermakna



Before this, aku tak pernah kenal pun siapa orang yang bernama Steve Jobs ni, kalau dia selisih dengan aku pun aku buat tak tahu je, HAHA. Tapi lepas berita kematian dia hangat diperkataan di blog-blog dan surat khabar, baru lah aku tahu, owh! dia ni rupanya founder Apple tu.

Dalam speech ni, dia nak sampaikan 3 perkara. Cuba dengar betul-betul ye. 

No big deal! Korang tonton lah video ni ok, ni dia tengah bagi speech dekat majlis konvo Standford University pada tahun 2005. Dia mengidap barah pankreas tu dah lama gak la.

p/s: tak sangka founder Apple pun boleh kena pecat huhu.

8 Comments
Tweets
Comments

8 Comments:

  1. urmm..sakit tu kan penyakit dia tu hoho

    ReplyDelete
  2. ya, kalau xde die. xmerasa apple la korang^^

    ReplyDelete
  3. ilmu dia,dia bg kat sapa ye..?

    ReplyDelete
  4. alamak saya xboleh bukak la video tu tapi nak tahu jugak dia cakap ape?

    ReplyDelete
  5. dah tengok gambar dia before and while kena kena pankreas.. memang abes susut berat badan dia.. sedih2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...