Entry terbaru

Tiada tangan & Tiada kaki





20 Comments
Tweets
Comments

20 Comments:

  1. saya tag abang join contest. Check out my blog. hehe!

    ReplyDelete
  2. ya allah kesiannye :(
    tabah je die kan..


    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  3. ala suittt nye dorg... saling memerlukan

    ReplyDelete
  4. Ksian dia x mgerti. Mungkin jugak mgerti tp siapalah kita utk judge prsn org tu kan =) harus hargai hidup

    ReplyDelete
  5. SubhanaAllah
    kita yang tgk ni mcm nk nangis tapi mereka masih lagi boleh tersenyum...

    ReplyDelete
  6. jangan kita pandang rendah pada golongan ini kerana Pencipta mereka dan kita sudah takdirkan..dalam diri setiap ciptaanNya terkandung kelebihan dan kelemahan diri

    ReplyDelete
  7. ehhh kebetulan plak sama gambar entri kita hehe..

    bersyukur dgn nikmat tubuh bdn..

    ReplyDelete
  8. cian nyer...comel jer budak 2...kt china ker...

    ReplyDelete
  9. sedih woo bobo...tengok video klip ni...tp mmg kuat semangat budak korea ni, kan bobo?

    ReplyDelete
  10. but then both of them r so special..sweet la nengok depa ..

    ReplyDelete
  11. kita yg cukup kaki tgn ni seringkali x bersyukur...

    ReplyDelete
  12. setiap org ada kelebihan dan kekurangan masing2.. besyukurlah dgan nikmat Allah

    ReplyDelete
  13. each of them saling bekerjasama :')

    ReplyDelete
  14. Ya Allah..kecianya...

    kita yang normal nie patut syukur dengan nikmat yang diberi ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...