Entry terbaru

Anak Ahmad Dhani(Dewa 19) minum arak



Gambar remaja yang sedang memegang botol arak itu ialah Ahmad Al Ghazoli anak kepada Ahmad Dhani bersama Maia Estianty. Gambar tersebut diambil pada pesta halloween yang disambutnya bersama rakan-rakan wanita yang telah tesebar di internet.  Beliau lebih mesra di panggil Al baru berusia 14 tahun itu dilihat merokok dan meminum arak semasa pesta itu berlangsung.



Pada kebiasaanya setiap tahun pesta halloween ini akan disambut di rumah ibunya, Maia Estianty di Jati Padang, Pasar Minggu, Jakarta Selatan. Gambar Maia juga dijadikan bukti bahawa ibunya turut ada disekitar parti tersebut.


Media Indonesia menyatakan Ahmad Dhani menyalahkan Maia Estianty. Tapi Media Malaysia menerusi Harian Metro menyatakan Maia pula yang salahkan Ahmad Dhani. Siapa yang salah sebenarnya ni? 

16 Comments
Tweets
Comments

16 Comments:

  1. err.. men salah myalah plak..

    ReplyDelete
  2. dua-dua salah, boleh?

    hye bobo!
    soory lama tak datangg!

    ReplyDelete
  3. entahlah.. hurm~

    era rasalah salah kedua-duanya. sebab mungkin mereka ni tidak mendidik anak mereka betul-betul kot. entahlah..

    # tak cukup lagik ilmu agama =]

    ReplyDelete
  4. dhani tu pengamal illuminati kan??..

    ReplyDelete
  5. aigoooooo
    apolaaaah nak jadi niiii

    ReplyDelete
  6. huhu..putar-belit cte la 2..jap,,ni ank dye yg grup Lucky2 tu ke??

    ReplyDelete
  7. sm2 bertggjwb... ubobo rasa?

    ReplyDelete
  8. 2-2 pun salah.. sbg ibubapa kenalah pandai mainkan peranan.. tp kalo ibubapa pun liar of coz la anak pun sama kan.. so no wonder la..

    ReplyDelete
  9. kesian...salah sapa?jawab saja di Akhirat.kekeke

    ReplyDelete
  10. tiga tiga salah, anak, mak ngan bapak sama jer.. bru 14 thn dah so-sial.. isk isk..

    ReplyDelete
  11. jangan minum-minuman arak, itu dilarang dalam agama Islam

    ReplyDelete
  12. ngising crooot

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...