Entry terbaru

Lisdawati Menang Saman Malu


Kes Nadia Mustafar dan Lisdawati berpanjang selama 6 tahun akhirnya selesai apabila mahkamah mengarahkan Nadia membayar RM50,000 kepada Lisdawati sebagai ganti rugi. Ini kerana mahkamah membenarkan saman malu. Pada asalnya RM250,000


Pada 21 April lalu, lisdawati menfailkan saman keatas Nadia kerana didapati nadia telah menfitnahnya dengan membuat kenyataan fitnah tersebut kepada wartawan Majalah Media Hiburan iaitu Hanif Abdul Ghani.


Saya terima apa saja keputusan mahkamah, saya masih ada ruang dan berhak untuk membuat rayuan di mahkamah.
 Nadia  Mustafar

Kenyataan Nadia dalam Majalah tersubut yang mendakwa Lisdawati meminjam wang darinya dan enggan membayar hutang itu. 

Kata pepatah, telajak perahu boleh diundur, terlajak kata badan binasa. RM50K tu bukan sikit kak oi! banyak tu, kalau bagi iMBobo boleh lepas buat belanja kahwin hehe.


Sejak awal lagi saya berdoa kebenaran itu berpihak kepada saya dan alhamdulillah kini sudah dimakbulkan. Orang lain mungkin tidak faham dengan situasi sebenar tetapi kini ia sudah terbukti saya memang di pihak yang benar.
Lisdawati 

Memang tak paham, tak paham kenapa sampai sanggup buat cerita macam tu, aiyo! Tapi apa kesah kan? Artis Malaysia kan kaya-kaya walaupun tak menghargai peminat. Ops!

Cuma pesanan buat artis lain diluar sana, ambil kes ini sebagai iktibar, janganlah kita cemburu atau iri hati dan saling menjatuhkan antara satu sama lain. Kejayaan yang dimiliki tidak akan datang sendiri tanpa usaha.

Harap lepas ni Nadia dan Lisdawati jangan lah tarik muka dan tarik rambut ye! :)

16 Comments
Tweets
Comments

16 Comments:

  1. tang x menghargai peminat 2 sokong..td ad jmpe page kt fb artis m'sia kutuk artis kpop..panas jew bace..heyyyyy

    ReplyDelete
  2. cmni cite nye.. ngat an npew dowg gduh,, hehe..

    ReplyDelete
  3. hahaha mesti malukan bila dah terbukti fitnah2 orang.. kalau sy lah kompem terus tak keluar rumah.. kahkahakah

    ReplyDelete
  4. macam2lah sesama artis ni

    ReplyDelete
  5. mak oii syoknya dapat 50k free2 mcm tu.hahah

    ReplyDelete
  6. ala.... artis mcm2 hal lah skrg ni.... bosan dgr daaa... :(

    ReplyDelete
  7. biarlah mahkamah akhirat yang mengadili seadil adilnya. cewah!

    ReplyDelete
  8. ala.. artis Malaysia biasala.. mana bole tgk org lain lebih sikit.. pasti ada yg busuk hati.. jgn kata artis aje kita org biasa ni pun sama jer.. :)

    ReplyDelete
  9. kita ni pun kena amik iktibar gk,terlajak buat entry panas pun padah gk

    ReplyDelete
  10. macam2 lah sekarang ni..haihh...

    ReplyDelete
  11. tak abes2 lah diorang ni kan..adoyaiii

    ReplyDelete
  12. lisdawati pon tak hingin nak tarik rambut nadia..hahaaaa...

    apa yang lis tunggu hanya 50k :)

    ReplyDelete
  13. kaya la dapat smpi 50 ribu..huhu..macam xtau cite saman2 ni..

    ReplyDelete
  14. *komen bobo selalu masuk spam..nape eh?

    ReplyDelete
  15. takut dgar jumlah amaun yg nak kene bayar tue.. mmg menjerut diri betul..

    tu la.. kerana mulut santan binasa..

    kan orang tua2 dulu dah berpesan.. tanak dgar.. skrg, time la padahnyer..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...