Entry terbaru

Maharajalawak Mega Minggu ke 3 : Boboi

Boboyot

Malam ini jangan lupa tonton Maharajalawak Mega jam 10mlm di Astro Warna. Kalau minggu lepas populariti Sangheeta hampir menenggelamkan kumpulan Boboi, malam ni kita tak tahu apakah pula konsep persembahan otai-otai lawak Malaysia ni. Di fanpage Maharajalawak Mega Boboi Afdlin memberi sedikit penjelasan mengenai kumpulan Boboi dalam rancangan daBoom! itu.

Tujuan utama saya dan harun memasuki Maharaja Lawak Mega adalah untuk menghiburkan peminat-peminat kami yang dah lama tak dapat menyaksikan kami berlawak secara live di kaca tv. Awalnya, kami takde niat nak menang pun!... tapi kalau kami dah melakukan yang terbaik dan peminat semua menyokong ... alhamdulillahlah... syukur, rezeki takkan kami tolak, tapi itu bukan niat utama kami.... kami nak happy-happy dan buat peminat kami happy.


Ramai yang bertanya, adakah Boboi akan mengekalkan konsep budak-budak untuk setiap muinggu Maharajalawak Mega ini?

YA! ini adalah kerana kami memasuki maharaja lawak mega bukan sebagai afdlin dan harun, akan tetapi sebagai boboi. BOBOI adalah brand yang ingin kami kembangkan supaya lepas ini boleh kita buat siri animasi BOBOI, filem BOBOI dan bermacam-macam lagi BOBOI. Bayangkanlah untuk 10 minggu MLM ni anda menyaksikan sitcom BOBOI. Kami tetap akan mengubah cerita-cerita kami untuk menghiburkan anda semua tetapi boboi mesti akan ada. Dan bila ada minggu ada tugasan, seorang akan menjadi org dewasa seorang akan menjadi boboi. Ramai kawan-kawan lain yg akan mempersembahkan lawak-lawak mereka tersendiri dan kalau bagus, kita sokong!! Yang penting hiduplah komedi di Malaysia ini!! Teruskan sokong menyokong pengkarya-pengkarya Malaysia.


Afdlin dan Harun sudah lebih 20 tahun di dalamin industri ni, jadi tak perlu rasanya untuk membuktikan versatiliti mereka, kalau nak tengok versatiliti mereka, tontonlah filem-filem dan rancangan-rancangan tv yg mereka hasilkan.
Kami sayang anda semua, tapi percayalah dgn jalan yang telah kami pilih, kami bukan baru mencari tapak, tapi tapak kami yang orang jejak, jadi sebagai OTAI, kami akan terus menghibur anda semua dgn cara kami.
 Owh yee! 3 persembahan terbaik minggu lepas ialah Boboi, Adlin Hiro! Malam ni kumpulan mana pula yang menjadi pilihan? Nanti Bobo post video di sini ok? :)




11 Comments
Tweets
Comments

11 Comments:

  1. belum berkesempatan lg nak tgk maharaja lawak mega nie.. hehehe

    ReplyDelete
  2. hahahahaha..semalam aku baru layan sekali gus 2 minggu punya show sampai tetido tido.

    boboi mmg lawak. adlin pun lawak. yg lain so so aja.

    ReplyDelete
  3. kekeke
    bobooooi ohh boooboiii

    sukee!

    ReplyDelete
  4. ta bole tgk plak.. cday.. :(

    ReplyDelete
  5. uma xde astro..so,,2ggu org upload kt youtube jew la..ep yg lps2 da tgk..hehe

    ReplyDelete
  6. boboi!! ala tomey-tomey!!! hehe





    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  7. kredibiliti mrk tak perlu disangkal lagi.... <3 dorg juz nak menghiburkan je, mmg tabik kt dorang... :)

    ReplyDelete
  8. hahahha... baru sempat tgk kumpulan boboi nih... huhuhu... afdlin memang best..:)

    ReplyDelete
  9. go bobo go !!

    eh silap. go boboi go !!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...