Entry terbaru

Bandar Kajang di landa banjir


Wow! terkejut aku tengok gambar ni. Biar betul tu buaya yang sedang berkeliaran di bandar kajang mengambil kesempatan di dalam banjir untuk membaham mangsa. Tak sangka pula hujan petang tadi menaikkan paras air yang mampu menenggelamkan separuh kereta. 


Waduh! kesian kepada pemilik kenderaan yang terperangkap kat sana. Lagi kasihan kenderaan yang parking dalam bangunan Metro Kajang sebelah bawah tu, mesti kereta tenggelam habis. Video dibawah menunjukkan situasi banjir di bandar kajang ketika ini.



Semoga tiada kejadian yang meragut nyawa lah harapnya. Yang tinggal berdekatan kajang perlu lebih berhati-hati ye.


7 Comments
Tweets
Comments

7 Comments:

  1. bnjir besar kt kajang.lama xg area situ.mybe,saluran air mn2 pecah kot.

    ReplyDelete
  2. buaya nak g shopping. first time masuk bandar la katakan... seramnye... weeee...

    ReplyDelete
  3. sedang tgk berita ttg ni..dasyat bajir kali ni

    ReplyDelete
  4. alahai.. hampir 10 taun akak x ke sana, bila abis UKM.. tapi kajang time akak kat ukm dulu macam bandar koboi.. kalau masih macam tu, x heran banjir kilat sbb pembangunan mmg x terancang, kalau jem mesti gila habis....time tu naik bas Foh Hup..Kajang-BB-UKM-KL

    ReplyDelete
  5. hahaha bandar kajang kena bah, eden lak boleh rebah kat tilam dengan selesanya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...