Entry terbaru

Kenapa Ogy nak saman Johan?


Terkejut beruk gak la bila terbaca akhbar tempatan tempoh hari, tak ingat pula bila, minggu lepas kot, yang pasti selepas Festival Filem Malaysia 2011 hari itu.

Korang tahu tak kontroversi ni lagi besar dari kontroversi penganjur FFM menang anugerah dalam majlis yang dianjurkan itu. Ye tak ye, tak pernah pula ade kes macam tu, haihhh.. macam-macam.

Cerita lagi panas ni bila Ogy nak saman Johan sebab menurut Ogy, Johan ni sangat melampau dan artis-artis baru seperti dia perlu diberikan pengajaran. Tapi tak ada cara lain ke? Mesti kena saman? hmm.

Apa yang dah Johan buat? Mesti korang tertanya-tanya kan? Jom tengok video ni.. Anda pasti bijak menilai.



Ye, Johan ada membuat silap yang membuat hati Ogy terguris. Yelah, hati perempuan sensitif sikit. Mungkin Johan terlupa tentang tu.  Dan dia perlu mohon maaf.

Tapi Ogy pun satu, kalau Johan salah, tegur lah selepas tamat majlis tu. Kenapa perlu diperbesarkan sampai masuk dalam surat khabar? hm.

Seeloknya saling bermaafan lah ye, sebab industri hiburan kita ni tak lah sebesar mana.


18 Comments
Tweets
Comments

18 Comments:

  1. ntahnya . tak payah la nak saman2 . melampau laa .
    standard la tu . johan kan pelawak . kalau tak nak tersentuh hati , jgn la berganding dgn johan .

    ehhh . ter EMO pulak . haha
    HAVE A NICE DAY , abg bobo :))

    ReplyDelete
  2. mungkin sb usia ogy sdri puncanya...org yg dah berusia begitu mmg cpat terasa. lagipon, tak patot kut si johan terlebey suda cenggitu..

    bukanlah nak sokong ogy ke apa, tp berlawak pon kena ada batasnya, yer dak??

    ReplyDelete
  3. salam;
    bermaaf maafan adalah lebih baik dari bersengketa..

    ReplyDelete
  4. Kalau nak bg pengajaran, soh la Johan mintak maaf secara terbuka mcm mne Johan wat Ogy malu secara terbuka *Kononnye* tu la kan.. Xperlu nak saman2.. Kalu dah saman tu bukan pengajaran utk org tp utk poket dy.. Hmmm....

    Dah la dua2 tu sy suke.. Org yg kenal Johan taw lawak Johan mcm mane mesti x terasa sbnrnye.. *My opinion la..* Pape punnnnnn Peace Yo!! Hehehe...

    ReplyDelete
  5. baru je tgk video ni, ari tu xtgk pun

    erm..nampak mcm Ogy x kisah
    rupanya dlm hati panas jugak eh

    ReplyDelete
  6. masalah betul bila orang tua tacing

    ReplyDelete
  7. alahai sensitip kak ogy kite ni..tak payah a nak saman2..

    ReplyDelete
  8. perempuan mane x sakit hati kne cmni..padan muka johan kne saman..HAHA

    ReplyDelete
  9. makin tua, makin banyak santannya.. dah lumrah...

    ReplyDelete
  10. aiikk? die melzer dedolu tadek lak org nk saman die kn?

    ReplyDelete
  11. best kan jadi artis?
    x puas hati je saman, x puas hati je saman..
    indahnya hidup~
    HAHAHA

    ReplyDelete
  12. akak tengok video tu mungkin x jelas la,... akak x pasti apa punca ogy nak saman menyaman.. tp kalau betullah menguris hatinya, tolonglah maafkan sijohan klakar tuw

    ReplyDelete
  13. hahaha hal kecik je pun, azza tgk kot malam tu, ogy lagi over...

    ReplyDelete
  14. imbobo.. aku dtg tnggalkan jejak yer.. hehe. rasenya tak perlu saman2 ni..

    ReplyDelete
  15. biasa la tu..org femes..penting tau publisiti nie tuk depa..
    kami gaduh rileks ja..xsmpai saman2 pun..haha

    ReplyDelete
  16. knp ogy nk saman? lg tny ke? dah kne malu depan bape orang kot bro..klw depan 30++ je pe ade hal..ni satu malaysia tgk kot. kne hidung sendiri pun nk saman jugak nnt..

    ReplyDelete
  17. pasal ni ke.

    memang diakui kadang lawak johan memang melampau. pada generasi muda mungkin kita cool je. tapi tak patut buat pada orang yang lebih tua.

    ogy, kalau nak tegur guna media pun memang patut. sbb audiens memang ramai kot. dia tak bole nak cover malu aku tgk. tapi sampai nak saman. mungkin sebab marah yang amat sampai dah lepas limit sabar. kalau kite pun...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...