Entry terbaru

Keputusan Semi Final UEFA Champions League : Real Madrid vs Bayern Munich


Keputusan penuh semi final pertemuan kedua antara Real Madrid vs Bayern Munich berakhir dengan keputusan 3-4(penalti). Pada pertemuan yang lepas Real Madrid tewas di tangan Bayern  Munich dengan keputusan 2-1.  

Analisa Perlawanan

Pada sepatuh masa pertama, kedua-dua pasukan menunjukkan prestasi yang cemerlang dan sedaya upaya untuk mendapatkan gol. Tumpuan diberi kepada Christiano Ronaldo yang telah menyumbat masuk 2 gol pada minit 6" dan 14". Namu Bayern berjaya bangkit mengikat Real Madrid dengan agregat 3-3 melalui jaringan Arjen Robben pada minit 27" dan keputusan kekal sehingga tamat separuh masa pertama.

Diseparuh masa kedua tiada gol dijaringan kerana kedua-dua pasukan lebih berhati-hati, namun banyak cubaan yang dilakukan oleh Real Madrid menerusi Kaka dan Cristiano Ronaldo

Permainan dibawa ke masa tambahan tetapi tiada jaringan yang dihasilkan. Keputusan penalti amat mengecewakan sebab Ronaldo, Kaka & Sergio Ramors gagal menjaringkan gol.


Jangkaan nak tengok Barcelona vs Real Madrid di final ternyata satu jangkaan yang salah. Final UEFA Champions League 2012 akan menyaksikan Chelsea bertemu Bayern Munich pada 19 May 2012.

Analisa Perlawanan Barcelona vs Chelsea

p/s: Jom vote Bobo untuk Digi Wwwow Awards LINK

11 Comments
Tweets
Comments

11 Comments:

  1. Frust la Real kalah..

    ReplyDelete
  2. haha.. hidup bayern.. !!!

    ReplyDelete
  3. siyes...dkna tak paham tentang bola..bila bola gol dkna masih mampu tuk bersorak heheeeee

    ReplyDelete
  4. pasukan aku sokong bayern tu..haha

    ReplyDelete
  5. bagi aku aku suka kalau chelsea dan liverpool yang final.

    ReplyDelete
  6. kebetulan anak murid akak sibuk bercerita.. mungkin mereka dah bet pasukan mana menang kot,... dan pagi tadi yang kalah perlu belanja nasi lemak,.. klakar la budak2 ni, permulaan pada judi ke macam tu?

    ReplyDelete
  7. Real Madrid over confident semalam sebab tu KALAH ahahahahahahaha

    ReplyDelete
  8. hampaa... hampa... team kesayangan aku kalah.... T^T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...