Entry terbaru

Rogol di Hotel Bajet

Zaman sekarang ni jenayah berlaku tak kira tempat, kat mana-mana je boleh terjadi. Sebab tu kita kena sentiasa berhati-hati tak kira perempuan ataupun lelaki, kedua-duanya berpotensi jadi mangsa jenayah. Sekarang ni trend culik lepastu bunuh kemudian bakar. WTH lah nak hapuskan bukti sampai sanggup bakar mayat!


Tapi pelik jugak kenapa banyak kes berlaku di hotel-hotel. Ada kes tu sedar-sedar je ada dalam keadaan bogel dan didapati telah dirogol. HELLO! kenapa pagi tu baru sedar? kenapa malam tu tak sedar? Kebiasaanya mereka ni telah diberi pil tidur ataupun ecstacy diberi dadah secara berlebihan.

Tak kan lah pihak hotel terutama yang di kaunter tu tak sedar ada perempuan separuh sedar dibawa masuk ke hotel? Unless, mereka beri kerjasama dan berkomplot. Isu ni tidak boleh selesai tapi boleh di kurangkan jika pihak hotel berbuat sesuatu.

Perempuan pun satu, kenapa begitu lemah dan mudah terpedaya dengan ajakan lelaki macam tu? Kalau jenis yang suka clubbing tu memang ada potensi besar untuk jadi mangsa. Tapi macam mana pula dengan yang baik-baik?


7 Comments
Tweets
Comments

7 Comments:

  1. salam;
    Dunia sekarang semakin panas dan gila.

    ReplyDelete
  2. takut btol klu jdi mngsa..huhu

    ReplyDelete
  3. inilah masalah sosial yg melanda kita sekarang dan itu adalah tanda-tanda akhir kiamat...

    ReplyDelete
  4. mslh sosial adalah tggjwb semua ..:)

    ReplyDelete
  5. Hotel pun satu, Vangang!!

    ReplyDelete
  6. hmmm.. sangat menakut.. manusia semakin desperate.. hoho

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...