Entry terbaru

Wordless Wednesday : Nama sebenar Bobo Boy!


14 Comments
Tweets
Comments

14 Comments:

  1. ehem2...mohon blnja gini..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sikit je income dr nuffnang ni..tp xde masalah :)

      Delete
  2. hahahahaha.. pasal apa dicensoredkan???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Segan laa nak bgtahu hehehe

      Delete
  3. masih rahsia lagi ni bobo...haha..tak tahu nama sebenar lagi ni..ahakkkss~

    ReplyDelete
  4. laaaa, ingat nak tunjuk betul2.

    Muhammad Adam ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tett salah hehe tgk dlm contest astro on the go ada nama penuh..

      Delete
  5. alaaaaa.... saje je kan p hitamkan apa yang patut dilihat ;p

    ReplyDelete
  6. muhammad suatu nama yg indah dan bagus tu

    ReplyDelete
  7. hehe jiranku syg.. actually aku dah lama tau nama sebenar kau.. yelah dekat nuffnang dgn google plus. haha teliti kan aku? padahal bloggger lain pun hari2 tgk statistik nuff tp sorang pun xperasan. tapi xpe. xkan la nak kecoh2 lak kan.

    ReplyDelete
  8. ni bkn nama penuh nie.. iskkkk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...