Entry terbaru

Cerita Ngentot Gadis Kurang Waras

WOOOww!

Pada ketika ini saat 22.20 tanggal 29 Januari 2014. Sedang aku meneliti keywords yang masuk ke dalam blog, nampaknya ada cari berkenaan cerita gadis ngentot. Apakah maksud ngentot ni?

Sudah tentu ni bahasa Jawa/ Indonesia. Jika diikutkan google translate ia bermaksud 'muat turun'. Apa benar dia cari gadis muat turun? Tapi aku rasa benda lain yang dia nak baca ni. Mungkin satu entry yang pernah aku tulis 2 tahun lepas berkenaan kisah perempuan gila yang dianiaya kot.

Kalau lah cerita tu yang nak dibaca, maka bacalah. Tak sanggup aku nak baca sebab tersangatlah menyayat hati.


Cerita yang begitu subjektif, menimbulkan banyak persepsi dikalangan masyarakat. Ada yang bersetuju dan ada yang tak. Semuanya terletak pada kepercayaan dan keyakinan masing-masing. Jika dipilihnya betul maka tepat. Jika dipilihnya salah maka malang. Paham tak aku berkias ni? hahaha

Semoga kisah itu jadi pengajaran buat kita semua. Doakanlah yang terbaik buat saudara seagama kita. Aminn.

Baca selanjutnya mengenai Kisah Perempuan Gila Teraniaya

2 Comments
Tweets
Comments

2 Comments:

  1. erks..jap g la baca..kurang paham dgn bhasan kiasan..hehe..
    selamat bercuti ya bobo...

    ReplyDelete
  2. Sedih baca kisah perempuan tu sampai tahap gila akibat rindukan anak-anak. Takkanlah ibu bapa kejam sampai biarkan anak macam tu. Macam mana lah dia sekarang.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...