Entry terbaru

Cetak Tshirt Murah


Kepada yang sedang mencari kedai untuk cetak tshirt murah, aku syorkan kedai kawan aku ni Sempurna Design & Printing. Harga yang diberi lebih rendah dari market, kalau tak percaya sila lah tanya-tanya dulu dan bandingkan harga. Kalau nak cakap pasal kualiti memang SUPERB la. Yang penting tempahan baju cepat siap berbanding dengan kedai lain. Sekarang ni diorang tengah buat promosi cetak tshirt murah:


Banyak jenis tshirt yang ada seperti Cotton Roundneck, tshirt Polo, baju Raglan, tshirt Custom-made, Baju Muslimah dan lain-lain.

Kepakaran mereka adalah baju family day. Aku tengok diorang banyak terima tempahan tshirt family day dan baju kelas. Aku pun tak pasti ada untung ke tidak depa ni. Tak apa, sebagai kawan aku support bisnes korang ye.

Owh ya! Diorang juga menerima tempahan baju kanak-kanak daripada saiz budak 1 tahun sehingga 14 tahun. Nak buat tshirt family day dengan harga RM10 mestilah kena ada saiz kanak-kanak kan.

Okay lah, penat type panjang-panjang ni, sila bagi aku sikit komisin sebab promote bisnes korang kat sini haha. Dalah FREE plak tu!!

Check it out:

Facebook: Sempurna Design & Printing
Instagram: SempurnaDesign
Whatsapp: 0133107812 untuk tempahan tshirt murah siap dengan pantas.

Ok geng harap info ni membantu korang yang tengah cari servis cetak baju murah.

0 Comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...